صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عضو هیئت‌ رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: همکاران ما در مدیریت شهری آماده پذیرایی از زائرینی شدند که دلشان برای زیارت امام مهربانی‌ها پر می‌کشید.

شهرآرانیوز - حسین حسامی در حاشیه بازدید از پایانه مسافربری شهرداری مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: نوروز امسال در مشهد نسبت به سال‌های قبل متفاوت بود و همکاران ما در مدیریت شهری آماده پذیرایی از زائرینی شدند که دلشان برای زیارت امام مهربانی‌ها پر می‌کشید.

وی با بیان اینکه خدمات بسیار خوبی به زائران در پایانه مسافربری مشهد مقدس ارائه‌شده است، گفت: مشهد در این روزها حال و هوای بسیار خوبی دارد و همکاران ما در همه قسمت‌های شهرداری به‌خصوص پایانه مسافربری که ورودی شهر امام رضا (ع) برای زائرین است تلاش زیادی انجام داده‌اند.

حسامی بیان کرد: نوروز امسال در پایانه مسافربری مشهد مقدس در حوزه زیرساخت و نیازهای ضروری و همچنین در حوزه‌های فرهنگی و معنوی اتفاقات متفاوتی رخ داده است که یکی از این اتفاقات بسیار خوب بهره‌برداری از ایوان سلام بود.

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد: تصریح کرد: نقش باغ ایرانی ایوان سلام با معماری ایرانی اسلامی کاملاً مشهود است و آن‌هم در مقابل حرم امام هشتم (ع) بسیار لازم و ضروری بود و این‌یک عیدی بسیار خوب برای زائرینی است که از پایانه امام رضا (ع) به مشهد سفر می‌کنند.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.