صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رویایی شاهین طبع با تیم سابقش در نیمه نهایی|مهرام غایب بزرگ

  • کد خبر: ۱۰۳۵۰۴
  • ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
با پایان مرحله پلی‌آف دوم لیگ برتر بسکتبال، تیم‌های شیمیدر قم، شهرداری گرگان، ذوب آهن اصفهان و نظم آوران سیرجان با کسب دومین پیروزی مقابل رقبای خود به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کردند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم های بسکتبال شیمیدر قم، شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان موفق شدند به ترتیب تیم‌های صنعت مس کرمان، صنعت مس رفسنجان و کاله را با نتیجه ۲ بر صفر و تیم نظم آوران سیرجان،  مهرام تهران را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهند. بر این اساس تیم‌های شیمیدر قم، شهرداری گرگان، ذوب آهن اصفهان و نظم آوران سیرجان با کسب دو پیروزی سری را بردند و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند.
شایان ذکر است، این دوره از رقابت‌ها به صورت ۲ از ۳ برگزار شد و هر تیمی که موفق به کسب ۲ پیروزی مقابل حریف خود می‌شد، به مرحله بعد راه پیدا می‌کرد.
تیم‌های شیمیدر قم و شهرداری گرگان که مهران شاهین طبع سرمربی شیمیدر در فصل قبل سکان هدایت گرگانی ها را به عهده داشت مقابل هم قرار خواهند گرفت.ذوب آهن اصفهان و نظم آوران سیرجان نیز در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. مسابقات نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال آقایان از روز ۱۸ فروردین ماه رسما آغاز خواهد شد.

برنامه رقابت‌های مرحله اول نیمه‌نهایی
۱۸ فروردین، ساعت: ۲۰
شیمیدر-شهرداری گرگان
۱۹ فروردین، ساعت: ۲۰
ذوب آهن اصفهان-نظم آوران سیرجان

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.