لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

مهرام در چنگ «هیولای درون»/ آرزومندی به فصل پایانی «آرزوهای بزرگ» رسید

  • کد خبر: ۱۰۳۵۰۲
  • ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
مهرام در چنگ «هیولای درون»/ آرزومندی به فصل پایانی «آرزوهای بزرگ» رسید
تیم همیشه مدعی مهرام با قبول 2 شکست برابر نظم آوران سیرجان از راه یابی به مرحله نیمه نهایی باز ماند.

یاسر سماوات/شهرآرانیوز، تیم بسکتبال نظم‌آوران سیرجان در دیداری دراماتیک ۷۳-۶۶ مهرام را تهران را شکست داد و به جمع ۴ تیم برتر سوپرلیگ مردان راه بافت.

آغازگران مهرام: جروم رندل، سعید داورپناه، آرن داودی، محمد حسن‌زاده و دوان سامرز
سرمربی: مصطفی هاشمی

آغازگران نظم‌آوران: محمد شهریان، آنتون پونکراشف، نیکولا دراگوویچ، امیر طاهرخانی و مسعود سلیمانی (کاپبتان)
سرمربی: علی آرزومندی

کوارتر اول
دو تیم از ابتدا جانب احتیاط را در نظر گرفتند و ثمره آن گذران ۳ دقیقه بدون رد و بدل شدن حنی یک سبد بود. در دقیقه چهارم سرانجام پرتاب ۳ امتیازی رندل، انجماد بازی را خرد می‌کند. اندوان امیر طاهرخانی شروع شب رویایی او بود، ولی سامرز هم از راه رسید و ۳ امتیاز دیگری به حساب مهرام واریز شد. طاهرخانی خودش سبد بعد را گرفت، اما ۴ امتیاز پیاپی رندل، امتیازات مهرام را دورقمی کرد. درایو پونکراشف و سبد دیگری از خود آنتوان، به انضمام امتیازآوری سامرز حساب کار را ۱۲-۹ به سود مهرام می‌کند.

کوارتر دوم
پس از سبد امیرحسین خندا‌ن‌پور، نیما فتحی و محمد شهریان لحظه‌ای سبرجان را پیش انداختند، اما توپخانه شاگردان هاشمی از اینجا روشن می‌شود تا آرزومندی دست بنجنباند. مهرام با خندان پور، رندل، کامرانی، سعید داورپناه و حسن‌زاده به ۳۲ رسیده، نظم‌آوران هم بیکار ننشست و نیکولا و شهریان این تیم را به ۲۰ رساندند. یکی از دو پرتاب طاهرخانی به بار نشست تا مهرام با برتری ۱۱ امتیازی به رختکن برود.

کوارتر سوم
در حالی‌که همه چیز به سود مهرام پیش می‌رفت. درگیری لفظی بین مصطفی هاشمی و آرن داودی هنگام خروج از زمین و ورود به رختکن، مثل آسمان قرمبه سر مهرام نازل شد! آن‌ها که نیمه نخست به خوبی پونکراشف و حتی نیکولا را مهار کرده بودند با آغاز وقت سوم هم اوضاع مهرام بد نبود، ۴ امتیاز از سامرز و آرن این تیم را به ۳۶ رساند، ولی از این پس ناگهان انرژی عظیمی در تیم سیرجان به فعلیت رسید. مقابل ۴ امتیاز حسن‌زاده، ابتدا سلیمانی، پونکراشف و طاهرخانی سیرجان را به ۳۰ می‌رسانند. مهرام از ۸ تکان نمی‌خورد تا ران ۱۴ امتیازی نظم‌آوران را ۴۴-۴۰ پیش بیاندازد. حضور شهریان در ثانیه‌های پایانی برتری سیرجان را تثبیت می‌کند.

کوارتر چهارم
۳ امتیازی پونکراشف و اندوان ستاره‌ای به نام طاهرخانی، سیرجان را به ۵۰ می‌رساند. رندل اختلاف را به ۵ تقلیل می‌دهد، اما نیکولا دستش به ۳ زدن گرم شده، دو‌پرتاب پیرامونی پیاپی از او و داورپناه فقط یکی‌را پس می‌گیرد. طاهرخانی همه چیز را روند می‌کند. ۶۰-۵۰، اما رندل خیال تسلیم ندارد اندوان رندل را طاهرخانی و شهریان با ۴ امتیاز جواب می‌دهند. لحظات پایانی است و طاهرخانی با زیرکی از مهرام خطا می‌گیرد. سامرز دنبال سیرجان می‌دود و اندوان علی شهریاری فقط از سنگینی شکست می‌کاهد. سیرجان ۷۳-۶۶ مهرام را شکست می‌دهد و به جمع ۴ تیم برتر می‌پیوندد. مهرام تیم همیشه مدعی از دور رقابت‌ها با ۲ باخت مقابل این حریف حذف می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->