صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

امین حیایی در گفتگو با سالنامه «تجربه» درباره توقیف فیلم «قاتل و وحشی» حمید نعمت‌الله گفته است: اگر این فیلم در جشنواره فجر اکران می‌شد، یکی از پرسروصداترین آثار تاریخ سینمای ما لقب می‌گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز - امین حیایی، بازیگر فیلم «قاتل و وحشی» حمید نعمت‌الله، درباره این فیلم در گفتگو با سالنامه «تجربه» گفته است:

اگر این فیلم در جشنواره فجر اکران می‌شد، یکی از پرسروصداترین آثار تاریخ سینمای ما لقب می‌گرفت. به قدری این فیلم خاص و متفاوت است و در آن نگاه عجیبی از سوی یک کارگردان به یک ماجرا و داستان جنایی دیده می‌شود که حدی نمی‌توان برایش متصور بود.

حواشی‌ای که برای دو فیلم «غریزه» و «قاتل وحشی» به وجود آمده واقعا دردناک است. چرا که جدا از تلاشی که من به عنوان بازیگر در این فیلم‌ها انجام دادم، یک گروه برای این آثار تلاش کرده‌اند و علاقه‌مند هستند که کارشان دیده شود.

فکر می‌کنم اگر فیلم «قاتل و وحشی» در جشنواره اکران می‌شد، یکی از پرسروصداترین فیلم‌های تاریخ سینمای ما لقب می‌گرفت. چون به قدری این فیلم خاص و متفاوت است و در آن نگاه عجیبی از یک کارگردان به یک ماجرا و داستان جنایی دیده می‌شود که حدی نمی‌توان برایش متصور بود.

در داستان این فیلم، زوایایی از نگاه کارگردان را می‌بینید، از روان‌شناسی آدم‌ها و تک‌تک کاراکتر‌های درون فیلم که وقتی با یکدیگر پیوند می‌خورند، اتفاقات جالب و عجیبی را رقم می‌زنند. «قاتل و وحشی» فوق‌العاده فیلم متفاوت و عجیبی شده است. یک فیلم درخشان که حس می‌کنم زمانی که بیرون بیاید، به گونه‌ای ما را بگیرد و درگیرش شویم که تا سال‌ها درباره‌اش حرف بزنیم و نقد و تحلیل‌اش کنیم.»

تاکنون تنها چند سکانس آن را در زمان صداگذاری دیدم و باید بگویم واقعا حتی از قاب‌ها متحیر شده بودم. وقتی به قاب‌های فیلم نگاه می‌کنید، فکر می‌کنید در حال نقاشی دیدن هستید. قاب‌بندی، تصاویر، اجرا، میزانسن، بازی، دیالوگ‌ها و اتفاق‌هایی که در حال رخ دادن است، خیلی کار متفاوتی ایجاد کرده است. شخصا از علت دقیق ماجرا مطلع نیستم، ولی متأسفم که جشنواره به این نتیجه رسید و امیدوارم راه این فیلم برای اکران باز شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.