صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تصمیمات کمیته انضباطی باعث شده تا پرسپولیسی‌ها به برخی از اتفاقات رخ داده واکنش منفی نشان دهند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، چند روز پیش بود که اعلام شد به زودی جلسه رسیدگی به اتفاقات و حواشی دربی نود و هشتم تهران در کمیته انضباطی برگزار خواهد شد و در خصوص تخلفات یحیی گل‌محمدی، بهزاد غلامپور و محمد دانشگر در این بازی تصمیم‌گیری می‌شود. حتی اعلام شد که به احتمال فراوان یحیی گل‌محمدی به خاطر درگیری با داور بازی و هل دادن او با محرومیت سنگین روبرو می‌شود.

در این شرایط پرسپولیسی‌ها معتقد هستند که فدارسیون فوتبال و البته کمیته انضباطی در برخورد با آن‌ها و تیم رقیب برخورد دوگانه دارد. توجیه پرسپولیسی‌ها هم برای این مسئله به حواشی فرهاد مجیدی در جریان دیدار تیمش با گل‌گهر سیرجان به صورت ناگهانی وارد زمین شد و هنگام برگزاری بازی به زمین رفت، اما تصمیمی در خصوص او گرفته نشده است.

پرسپولیسی‌ها معتقد هستند تخلف مجیدی خیلی قبل‌تر از بازی پرسپولیس و استقلال انجام شد، اما کمیته انضباطی و البته فدارسیون فوتبال واکنشی روی این موضوع نداشتند و خبری از محرومیت و حتی جلسه برای این مسئله نیست، اما این کمیته به سرعت در خصوص یحیی گل‌محمدی و ماجرا‌های دربی واکنش نشان داده است.

به هرحال باید دید فدارسیون فوتبال در مورد اتفاقات و حواشی دربی چه تصمیمی می‌گیرد و متخلفان این بازی با چه محرومیت‌ها و جرایمی روبرو می‌شوند. البته باید دید فدراسیون و کمیته انضباطی در مورد ماجرای ورود به زمین فرهاد مجیدی چه حکمی صادر می‌کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.