جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت
سرخط خبرها

شکایت پرسپولیس از استقلال به جایی نمی‌رسد!

  • کد خبر: ۱۰۲۷۰۰
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
  • ۱
شکایت پرسپولیس از استقلال به جایی نمی‌رسد!
به نظر می‌رسد شکایت پرسپولیس از استقلال برای استفاده از ۲ بازیکن خارجی به جایی نخواهد رسید.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در دیدار تیم‌های نساجی مازندران و استقلال که در هفته بیستم لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شد، شایعاتی مطرح شده بود که رودی ژستد و کوین یامگا دو بازیکن خارجی استقلال ویزای کارشان را تمدید نکرده‌اند و نمی‌توانستند بازی کنند.


مسئولان نساجی مازندران پس از پایان بازی بلافاصله از باشگاه استقلال به دلیل استفاده غیرقانونی از دو بازیکن خارجی خود شکایت کرد اما استقلالی‌ها گفته بودند همه موارد مطرح شده شایعه و برای برهم زدن تمرکز تیم بوده است.


در آن مقطع، مسئولان استقلال دنبال سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند بودند و چون می‌دانستند موضوع دو بازیکن خارجی چیز خاصی نیست واکنش خیلی تندی نشان ندادند.


هفته بعد نیز، باشگاه ذوب‌آهن اصفهان نیز به واسطه این خبر بعد از شکست یک بر صفر تیم‌شان از استقلال از این باشگاه به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کردند. این پرونده در کمیته انضباطی بررسی شد و در نهایت مسئولان استقلال با ارائه توضیحات باشگاه را تبرئه کردند.


هنوز این پرونده به صورت رسمی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام نشده است یکی از مسئولان استقلال که دوست نداشت نامش فاش شود عنوان کرد که استقلال در این دو شکایت تبرئه شده است. با این شرایط به نظر می رسد شکایت پرسپولیس از استقلال در همین رابطه هم به جایی نخواهد رسید و عملا بعد از این شکایت اتفاقی نخواهد افتاد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
0
0
فدراسیون فوتبال رسیدگی کند سه تابازیکن استقلال غیرقانونی بوده باید رسیدگی کنه دلیل نمیشه فدراسیون فوتبال چون استقلالی هست هیچی نگه حداقل 6امتیاز ازشون کم بشه چطور بلده ازگل گلهرامتیاز کم کنه به استقلال بده درتیم دیگه ناحقی میکنه حق پرسپولیس میخوره حق وناس میشه بالاخره خدا یه جایی جواب میده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->