صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کدام مدارس استان کرمانشاه فردا (۲۱ فروردین ۱۴۰۱) تعطیل شدند؟

  • کد خبر: ۱۰۴۳۲۵
  • ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰
  • ۲
مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهرستانهای کرمانشاه، قصرشیرین، گیلانغرب ،سرپل ذهاب، دالاهو و اسلام آباد، فردا(یکشنبه) در نوبت صبح به علت آلودگی هوا تعطیل است.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر ظهرابی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: با توجه به تداوم شرایط جوی و نفوذ ذرات گرد و غبار به جو استان، بر اساس تصمیم کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوا، فردا (یکشنبه، ۲۱فروردین) مدارس مقاطع پیش دبستانی و دبستان  در شهرستانهای قصرشیرین، گیلانغرب ،سرپل ذهاب، دالاهو ، اسلام آباد و کرمانشاه در نوبت صبح تعطیل است.

ظهرابی گفت: در این اطلاعیه توصیه شده مبتلایان به بیماری‌های ریوی، قلبی، سالمندان و کودکان تا حد امکان از منزل خارج نشوند و فعالیت‌های خود را در فضای باز به حداقل برسانند.

وی افزود: توصیه می شود افراد در زمان آلودگی شیشه های خودرو را بالا نگهدارند و اگر بیماری زمینه ای تنفسی دارند و نشانه های کوتاهی تنفس و سرفه بر طرف نشد، با پزشک خود مشورت کنند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
تورو خدا مدارس فردا رو تعطیل کنید با این حجم آلودگی مریض میشیم
شهرام پیروزه
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
باعرض سلام خدمت مسعولین استان ازشهرسپل ذهاب مزاحم میشم شما مدارس دبستان رو تعطیل میکنید یه کلاس پنجم بایه کلاس هفتم چه فرقی با هم دیگه دارن چرا تعبیض فاعل می‌شید بین بچه های مردم .