صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

امشب یکشنبه تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و لیورپول به مصاف یکدیگر خواهندرفت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و در چارچوب هفته سی و دوم رقابت‌ها، امشب تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول که در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند از ساعت ۲۰ به مصاف هم خواهندرفت.

منچسترسیتی با پپ گواردیولا ۷۳ امتیازی است و لیورپول با کلوپ ۷۲ امتیازی و در رده دوم است. این دیدار با قضاوت آنتونی تیلور در ورزشگاه اتحاد برگزار می‌شود.

روبن دیاز و مندی مهمترین بازیکنانی هستند که گواردیولا امشب در اختیار ندارد و در آن سو کلوپ، اما تمام بازیکنانش را صحیح و سالم در اختیار دارد. بازی رفت دو تیم با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

ترکیب احتمالی منچسترسیتی و لیورپول

در ترکیب سیتی ادرسون درون دروازه خواهدبود. لاپورت، کانسلو، استونز و واکر مدافعان سیتی خواهندبود. گوندوگان، دی بروینه، برناردو سیلوا، استرلینگ، فرناندینیو و محرز دیگر بازیکنان منچسترسیتی خواهندبود. گرلیش و خسوس مهمترین چهره‌های نیمکت سیتی هستند.

در آن سو، اما آلیسون، آرنولد، فن دایک، رابرتسن، ماتیپ، فابینیو، تیاگو، هندرسون، مانه، لوییز و صلاح یازده بازیکن اصلی تیم لیورپول خواهندبود.

منچسترسیتی در ۱۸ بازی خود در لیگ برتر امسال کلین شیت کرده و میانگین ۲.۳ گل در هر بازی را ثبت کرده است. لیورپول، اما با آمار ۲.۶ گل در هر بازی در رده نخست گلزنی در لیگ جزیره است.

در ۴ بازی اخیر ۲ تیم، یا رقابت با تساوی به پایان رسیده و یا منچسترسیتی با زدن ۴ گل پیروز از زمین خارج شده است. آخرین پیروزی لیورپول به ۱۰ نوامبر ۲۰۱۹ برمی گردد که کلوپ موفق شد با نتیجه ۳ بر ۱ پیروز شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.