قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

اعتراف گلر لیورپول برای سال جدید و لیگ جزیره

  • کد خبر: ۱۴۳۰۲۲
  • ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
اعتراف گلر لیورپول برای سال جدید و لیگ جزیره
آلیسون بکر گفت: دیگر لیورپول فرصتی برای اشتباه در سال جدید ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، لیورپول با وجود عملکردی نه چندان خوب برابر لسترسیتی سال ۲۰۲۲ را با برتری ۲ بر یک برابر این تیم به پایان رساند. در واقع دو گل به خودی لیورپول را نجات داد و آلیسون دروازه‌بان برزیلی این تیم اعتراف کرد که آن‌ها باید در سال جدید پیشرفت کنند.

آلیسون پیش از دیدار لیورپول برابر برنتفورد گفت: ما نمی‌توانیم در سال جدید به بهانه تکیه کنیم. بازی با لستر دومین بازی ما در لیگ برتر بود که بعد از جام جهانی انجام دادیم. بازیکنانی که استراحت داشتند در این دیدار بازی نکردند. آن‌هایی که به جام جهانی رفتند تمرین کردند و حالا آماده هستند تا برای تیم به میدان بروند. باید سال جدید را خوب شروع کنیم. باید جام جهانی و همه اتفاقات سال قبل را فراموش کنیم.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: الان لحظه واقعاً مهمی از فصل خواهد بود و ما باید تمرکز کنیم. باید بهتر کار کنیم. ما می‌توانیم مطمئناً این کار را انجام دهیم.

لیورپول پس از چهار پیروزی متوالی در لیگ برتر، تنها پنج امتیاز از چهار تیم برتر فاصله دارد. باخت‌های عجیب برابر ناتینگهام فارست و لیدز به دست فراموشی سپرده شدند و قرمز‌ها کودی گاکپو ستاره جام جهانی را نیز به خدمت گرفته‌اند. این بازیکن هلندی در قطر توانست ۳ گل به ثمر برساند و تیم‌های زیادی خواستار جذب او بودند، ولی در نهایت سران آیندهوون او را به لیورپول فروختند.

شاگردان یورگن کلوپ برای اولین بازی خود در سال ۲۰۲۳ به لندن سفر می‌کنند تا قبل از دیدار با وولوز در جام حذفی، با برنتفورد روبه‌رو شوند. مشخص نیست که آیا گاکپو برای اولین بازی خود در دسترس خواهد بود یا خیر، زیرا لیورپول همچنان لوئیز دیاز و دیوگو ژوتا را در خط حمله ندارد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->