صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

خطایی: هیچ حریفی را در لیگ دسته سوم دست‌کم نمی‌گیریم

  • کد خبر: ۱۰۴۴۴۵
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹
کاپیتان تیم شادکام مشهد گفت: شرایط تیم‌ها به‌شدت به هم نزدیک است و برای موفقیت خوب می‌دانیم که نباید هیچ تیمی را دست‌کم بگیریم.

احسان خطایی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، درباره صدرنشینی شادکام مشهد اظهار کرد: با تیم خوبی که توسط کادرفنی و سعید خانی، سرمربی باسابقه تیم شادکام، تشکیل شده است و تمرینات خوبی که در این مدت داشتیم، توقع داشتم بتوانیم لیگ ۳ را با قدرت آغاز کنیم. خوش‌حالم که این مهم اتفاق افتاده است و حالا صدرنشین گروه خود هستیم.

وی افزود: مهم‌ترین نکته این است که هیچ رقیبی را تا پایان فصل دست‌کم نگیریم. خوب می‌دانیم که تیم‌ها به هم نزدیک هستند و تفاوت آن‌چنانی میان آن‌ها وجود ندارد. نتایج ۳ هفته اخیر هم گویای همین نکته است و صدرنشینی دلیلی بر این نیست که فکر کنیم کار تمام شده است.

کاپیتان تیم شادکام که در بازی قبلی مقابل ستارگان مردان‌پاشای البرز غایب بود، گفت: در بازی با دریای بابل با سخت‌گیری داور از زمین مسابقه با دریافت کارت قرمز اخراج شدم. به هر حال به تصمیم داور احترام گذاشتم و خوش‌حالم که در غیبت من هم تیم به روند خوب خودش ادامه داد و با ۲ گل بر نماینده البرز غلبه کرد. نیمکت‌نشین و بازیکن اصلی در تیم ما معنا ندارد و همه همدل و متحد به‌دنبال موفقیت شادکام مشهد در لیگ دسته ۳ هستیم.

وی افزود: همدلی مهم‌ترین رکن در موفقیت ماست و امیدوارم تا پایان این مسیر، رفاقت میان ما در بهترین شکل ممکن باشد. نباید گول صدرنشینی در هفته سوم را بخوریم و باید حواسمان را تا آخرین بازی جمع کنیم. ۱۵ فینال دیگر در پیش است و صدرنشینی زمانی ارزشمند خواهد بود که هفته آخر لیگ موجب صعود ما به لیگ ۲ بشود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.