سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده
سرخط خبرها

افتتاحیه لیگ دسته سوم برای تیم مشهدی از ورزشگاه امام رضا(ع)

  • کد خبر: ۱۰۲۳۸۰
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۲
افتتاحیه لیگ دسته سوم برای تیم مشهدی از ورزشگاه امام رضا(ع)
تیم شادکام مشهد، تنها نماینده خراسان رضوی در رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور، در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان آریوی اسلامشهر است.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال شادکام مشهد رقابت‌های خود را در مرحله دوم لیگ دسته سوم کشور در ورزشگاه امام رضا (ع) از ظهر امروز آغاز می‌کند.

تیم فوتبال شادکام مشهد، تنها نماینده خراسان رضوی در مرحله دوم رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور، جام آزادگان، از ظهر امروز در ورزشگاه امام رضا (ع) کار خود را آغاز خواهد کرد.

شاگردان سعید خانی باید در هفته نخست این رقابت‌ها در مشهد از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف آریوی اسلام‌شهر بروند.

تیم شادکام که نخستین بازی رسمی خود را امروز برگزار خواهد کرد، تیمی نوپاست که به تازگی با خرید امتیاز تیم مهاجر مشهد در رقابت‌های لیگ دسته سه حضور می‌یابد. محمد شادکام به عنوان مدیر عامل و مالک باشگاه، مجید سلیمانی، به عنوان قائم‌مقام و سرپرست تیم، مرتضی برگی‌زر، بازیکن سال‌های نه چندان دور ابومسلم و پیام به عنوان مدیر فنی، سعید خانی، کاپیتان اسبق ابومسلم و صبای قم، به عنوان سرمربی تیم و داوود دانش‌دوست، بازیکن اسبق تیم‌های ابومسلم و تراکتور به عنوان مربی افرادی هستند که در این تیم فعالیت می‌کنند.

جلال تختی نیز به عنوان مربی بدنساز و امید غلامی، گلر اسبق ابومسلم و پیام به عنوان مربی گلر‌ها دیگر افراد حاضر در کادر فنی سعید خانی هستند.


شاگردان سعید خانی کار سختی برای صعود خواهند داشت. شادکام مشهد باید در گروه ۱۰ تیمی به مصاف تیم‌هایی از استان‌های خراسان بزرگ، مازندران، گلستان و تهران برود. به جز آریوی اسلامشهر حریف امروز تیم شادکام آن‌ها باید به مصاف تیم‌های ستارگان مردان پاشای کرج، دریای بابل، جوان نوین ساری، نوین کشاورز علی‌آباد، کیای تهران، مقاومت تهران، پیام وحدت بیرجند و شاهین بجنورد بروند.

برای صعود مستقیم به لیگ ۲ تیم شادکام باید در این گروه به رتبه اول دست یابد. کسب رتبه دوم شادکام را راهی مرحله پلی‌آف خواهد کرد. کسب رتبه‌ای کمتر از ششم هم خطر سقوط به مرحله نخست لیگ سه را به دنبال خواهدداشت.


تیمی که سعید خانی برای این فصل بسته تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است که اکثرا بومی است. تنها یک گلر از اصفهان به اسم باقری به تیم اضافه شده، اما بقیه بازیکنان خراسانی هستند.

حمید غلامی، مهاجم اسبق سیاه‌جامگان که با این تیم از لیگ ۲ تا لیگ برتر صعود کرد، این فصل با پیراهن شادکام مشهد به میدان می‌رود. به جز او احسان خطایی، سعید جهان‌دیده و محمد، ولی زاده از دیگر بازیکنانی هستند که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌هایی از قبیل پرسپولیس مشهد، ابومسلم، پیام، پدیده و سیاه‌جامگان را در کارنامه خود دارند.

امین جلالیان، سجاد جهاندوست، امیر مرادی، محمد سلیمانی، احمدرضا صدیق، قاسم گل‌محمدی، علی مقصودی، مصطفی حسین‌آبادی و... از جمله بازیکنان تیم شادکام مشهد در لیگ دسته سوم هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->