صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دانش آموزان مبتلا یا مشکوک به بیماری کرونا و یا دارای بیماری زمینه‌ای در حوزه‌های برگزاری امتحانات و در محیطی قرنطینه امتحان می‌دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی، برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد شاخه نظری در نوبت خردادماه سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ و نکات قابل توجه در برگزاری امتحانات را ابلاغ کرد.

براساس این ابلاغیه، امتحانات نهایی در تمام مناطق با توجه به مراقبت‌های بهداشتی گندزدایی فضا و تجهیزات حوزه ها، تهویه هوای مناسب، پیش بینی و تدارک ماسک و مواد شوینده و ضد عفونی کننده و …) و نظارت رئیس حوزه بر رعایت کامل آن‌ها برگزار خواهد شد.

از دانش آموزان مبتلا یا مشکوک به بیماری کرونا و یا دارای بیماری زمینه‌ای در محلی مجزا (قرنطینه) که برای همین منظور در همان حوزه برگزاری امتحانات پیش بینی و تجهیز شده است، با حضور مراقبین، امتحان به عمل می‌آید.

به نقل از صداوسیما، سخنگوی وزارت آموزش و‌ پرورش: امسال حذفیات کرونایی کتاب‌های درسی و کنکور منتفی شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
عالی
ششمی
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
ببخشید چرا فقط ششم امتحان نهایی دارند بقیه کلاسیم کنید به ما گفتن خرداد آزمون دارید ما توی تابستان هم باید آزمون بدیم مال مارو هم کلاسی کنید جون بچه هاتون ما رو بدبخت نکنید ترو قرآن
Ww
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
سلام وقت بخیر ببخشید امتحانات پایانی سال برای دانش آموزانی که حالشون بده با تایید پزشک و ارائه مدارک می تواند امتحانات را به صورت مجازی بدهد ؟؟
خواهشا جواب بدهید
علی همتی
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
وای یعنی چی توروخدا من جایی نمیرم بیرون ار خونه بیام بچمون بفرستن تو مدرسه با کرونا