صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

امرور (یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱) از سمت شمال‌غرب استان به تدریج شاهد ورود سامانه بارشی و سرد به استان هستیم که به تدریج، بارش‌های رگباری همراه با رعدوبرق را در پی خواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند کاهش دما در استان از روز گذشته، شنبه آغاز شده به طوری که از فردا دوشنبه شاهد کاهش محسوس دمای هوای روزانه هستیم.

زهرا عنایتی گفت: براساس تحلیل نقشه‌های آینده‌نگری و تصاویر ماهواره‌ای، امرور و از سمت شمال غرب استان به تدریج شاهد ورود سامانه بارشی و سرد به استان هستیم که به تدریج، بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق را در پی خواهد داشت.

او گفت: همچنین در برخی مناطق بارش‌ها منجر به آبگرفتگی معابر و احتمال وقوع سیلاب دور از انتظار نیست که در نواحی مستعد بارش‌ها به صورت تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز و فردا نیز وزش باد به نسبت شدید تا شدید به خصوص در نواحی بادخیز استان، همراه با وقوع گرد و خاک رخ خواهد داد.

عنایتی گفت: پیش بینی می‌شود دمای هوای امروز مشهد در گرمترین ساعات به ۲۰ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ۱۰ درجه بالای صفر برسد.

منبع: YJC

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.