صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: اقدامات و همکاری شهرداری مشهد در جمع‌آوری معتادین متجاهر موجب ایجاد امنیت در سطح شهر می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار محمد کاظم تقوی در دیدار با شهردار مشهد، رئیس و برخی از اعضای شورای شهر، اظهار کرد: اساس تحولات را با شورا و شهردار انقلابی می‌توان رقم زد به همین دلیل از روزی که توفیق خدمت داشتم در زمینه همکاری و خدمت مشترک، زیرساخت‌های خوبی را فراهم کردیم و از این به بعد پس نیز این فضا وجود خواهد داشت.

وی ادامه داد: شهرداری در این ایام پر خیر و برکت، خدمات خوبی را به زائرین و مجاورین ارائه داد که دست آن‌ها را می‌فشاریم و به آنان افتخار می‌کنیم.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: از دیگر اقداماتی که شهرداری مشهد انجام داده می توان به جمع‌آوری معتادین متجاهر، فضا سازی شهری، گل‌آرایی و توجه به زیبایی شهر و تلاش‌های شبانه‌روزی پاکبانان اشاره کرد که تمامی این موارد نه تنها موجب آرامش روح و روان شهروندان بلکه باعث ایجاد امنیت در شهر می‌شود.

تقوی بیان کرد: من از طرف تمامی همکارانم به شما خداقوت می‌گویم و این را اعلام می‌کنم که در تداوم فعالیت شما همراه و همگام خواهیم بود، امیدوارم خداوند به همه ما برای اجرای گام دوم انقلاب و اجرای فرامین مقام معظم رهبری که چیزی جز خدمت بی‌منت به مردم نیست‌، عنایت کند.

منبع:پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.