صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مشهد صاحب شهرک سینمایی می‌شود

  • کد خبر: ۱۰۶۲۲۶
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مشهد صاحب شهرک سینمایی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام حسن منصوریان در گفت‌و‌گویی پیرامون ظرفیت‌هایی که به واسطه انتقال پادگان ارتش فراهم می‌آید، اظهار کرد: خوشبختانه پس از ۱۷ سال گره انتقال پادگان ارتش باز شده و بدین واسطه شاهد انتفاع مردم در سهولت رفت‌و‌آمد‌ها خواهیم بود.
وی افزود: توافقات لازم در راستای انتقال پادگان ارتش صورت پذیرفته است در این راستا به دنبال آن هستیم که از ظرفیت‌های فرهنگی موجود در این پادگان بهره‌مند شویم.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: صرف نظر از سرانه‌های خدماتی که به منطقه تعلق می‌گیرد، ساختمان‌هایی در پادگان ارتش وجود دارد که از ظرفیت تاریخی بهره‌مند بوده و هویت انقلاب اسلامی در آن مشهود است.
وی گفت: می‌توانیم از ظرفیت فراهم آمده برای ایجاد شهرک سینمایی انقلاب اسلامی و تاریخ معاصر در قالب فرهنگسرا و مرکز فرهنگی شهری بهره بگیریم تا عموم مردم بتوانند از این بستر فراهم آمده بازدید به عمل آورند؛ همچنین سالن و زمین‌های ورزشی با حفظ کاربری آن در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
حجت الاسلام منصوریان تصریح کرد: ساختمان‌های داخل پادگان ارتش تاریخی و قابل استفاده است و از این رو می‌توانیم بستر فرهنگی مناسبی برای مشهد فراهم آوریم.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.