صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

باریج به زمین سفت خورد!

  • کد خبر: ۱۰۶۲۶۸
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲
تیم والیبال زنان باریج اسانس کاشان در سومین دیدار خود از جام باشگاه‌های آسیا مقابل دایموندفود تایلند به میدان رفت و شکست خورد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم باریج اسانس کاشان بعد از دو پیروزی مقابل تیم‌های نه چندان مطرح آسیا، در سومین دیدار با نتیجه سه بر صفر به تیم تایلند باخت. پیش‌تر اشاره کرده بودیم که باریجی‌ها در بازی با تایلند و دو نماینده قزاقستان به زمین سفت می‌رسند و به طور جدی محک می‌خورند. حالا باید دید که در دو مسابقه پیش رو مقابل قزاق‌ها چقدر توان ایستادگی دارند.
باریج اسانس در این مسابقه با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱ نتیجه را به حریف تایلندی خود واگذار کرد تا نخستین ناکامی در این رقابت‌ها را تجربه کند.
تیم دایموندفود تایلند که روز گذشته مقابل کوانیش وی سی قزاقستان مغلوب شده بود، در این دیدار از دو بازیکن خارجی (سیمون کوبایی و قدرتی زن برزیلی) خود استفاده کرد تا به دومین برد خود در این رقابت‌ها دست یابد و از نظر تعداد برد و امتیاز با باریج اسانس ایران برابر شود.
تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها فردا (چهارشنبه هفتم اردیبهشت) استراحت دارند و باریج اسانس ایران از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه روز پنج‌شنبه در چهارمین مسابقه خود به مصاف آلتای قزاقستان یکی از مدعیان قهرمانی این رقابت‌ها می‌رود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.