نتیجه بازی اسپانیا و آلمان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان حذف شد پخش زنده بازی پرتغال و فرانسه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گل محمدی با مرادمند تمام کرد ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پبشنهاد نجومی رضاوند به استقلال| جدایی کلید خورد در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سه جدال حساس باریج اسانس در قزاقستان

  • کد خبر: ۱۰۶۳۸۹
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
سه جدال حساس باریج اسانس در قزاقستان
تیم باریج اسانس ایران که حضورش در چهار تیم برتر مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا قطعی شده است، سه دیدار حساس دیگر تا پایان رقابت‌ها پیش‌رو دارد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، با گذشت چهار روز از رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های والیبال آسیا تیم باریج اسانس ایران با دو پیروزی و یک شکست، حضورش در جمع چهار تیم برتر مسابقات قطعی شده است.
این تیم در دو روز آینده و در مرحله گروهی دو بازی حساس برای تعیین جایگاهش در جدول دارد. دو رقابت مهم با نمایندگان کشور میزبان (آلتای و کوانیش وی سی) و این دو بازی وضعیت نماینده ایران را در جدول رده‌بندی مشخص خواهد کرد.
قهرمان لیگ برتر زنان سال 1400 ایران در روز پایانی مسابقات قزاقستان نیز یک دیدار خواهد داشت که اگر در رتبه اول و دوم جدول مرحله گروهی باشد، برای عنوان قهرمانی و اگر در جایگاه سوم و چهارم جدول باشد، برای مدال برنز و مقام سومی به میدان می‌رود.
باریج اسانس امروز (چهارشنبه هفتم اردیبهشت) استراحت دارد و از ساعت 12 و 30 دقیقه فردا (پنج‌شنبه) به وقت تهران در چهارمین دیدار خود در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا به مصاف آلتای قزاقستان یکی از مدعیان قهرمانی این رقابت‌ها می‌رود. تیمی که با سه برد و 9 امتیاز در رده نخست جدول قرار دارد.
باریج اسانس روز جمعه 9 اردیبهشت نیز از ساعت ۱۷ به وقت محلی و ۱۵ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران با کوانیش وی سی قزاقستان رقابت خواهد کرد. این تیم مانند نماینده ایران دو پیروزی، یک شکست و 6 امتیاز دارد و درحال حاضر در رتبه چهارم بعد از باریج اسانس قرار گرفته است.
باریج اسانس ایران در سه دیدار قبلی دو پیروزی مقابل قرقیزستان وی سی و جی پی آی ازبکستان کسب کرد و برابر دایموند فود تایلند نتیجه را واگذار کرد.
حضور تیم‌های ایرانی در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا از سال 2008 آغاز و بهترین نتیجه در سال 2021 به نام سایپا با قرار گرفتن در جایگاه چهارم ثبت شده است.
نمایندگان والیبال زنان ایران از سال 2008 تا کنون در 12 دوره این رقابت‌ها شرکت کردند و امسال سیزدهمین حضور خود را تجربه می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->