صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه حزب‌الله به تنهایی رژیم صهیونیستی را به ذلت کشانده است، گفت: امروز هیچ کشوری از قدرت پوشالی اسرائیلی‌ها واهمه ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، «محمد مخبر» معاون اول رئیس جمهور که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همراه با مردم روزه‌دار و استکبار ستیز تهران در راهپیمایی پرشور روز جهانی قدس شرکت کرد، در جمع خبرنگاران، جهانی شدن روز قدس را از ابتکارات امام خمینی (ره) برشمرد و اظهار داشت: با جهانی‌شدن روز قدس مبارزان مظلوم فلسطینی پشتوانه بزرگی پیدا کردند.

وی افزود: چهل‌سال پیش قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی تبدیل به نماد قدرت شده بود و کل کشور‌های عربی از پس آن بر نمی‌آمدند، ولی امروز به پشتوانه مبارزه مردم فلسطین و جهانی شدن روز قدس، ورق برگشته و حزب‌الله به تنهایی این رژیم را به ذلت کشانده است و امروز هیچ کشوری از قدرت پوشالی اسرائیلی‌ها واهمه ندارد.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: این ابتکار امام راحل بود که هم جهت مبارزه، هم محتوا و هم شکل مبارزه را کاملاً تغییر داد و آن را جهانی کرد و امروز قدس از اهمیت ویژه‌ای برای مردم برخوردار است.

مخبر در پاسخ به سؤالی درباره رمز و راز حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: اطمینان دارم مردم هر سال و در هر شرایطی با شور بیشتری در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند؛ چرا که آرمان قدس برای مردم بسیار مهم است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.