سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳) اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
سرخط خبرها

سخنگوی سپاه: هر کشوری جولانگاه صهیونیست‌ها شود سرنوشتش شبیه پایگاه اربیل خواهد بود

  • کد خبر: ۱۰۶۶۷۱
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
سخنگوی سپاه: هر کشوری جولانگاه صهیونیست‌ها شود سرنوشتش شبیه پایگاه اربیل خواهد بود
سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه صهیونیست‌ها در نزولی‌ترین شرایط به سر می‌برند، گفت: هر کسی که با صهیونیست‌ها همکاری و محلی را برای آنان مهیا کند سرنوشتش شبیه پایگاه اربیل خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف ظهر امروز در سخنرانی مراسم روز جهانی قدس در رشت خطاب به مردم گیلان اظهار داشت: شما مردمانی مومن، امتحان پس داده و پای در رکاب انقلاب اسلامی هستید و با تقدیم بیش از ۸ هزار شهید در دوران دفاع مقدس، هزاران حضور معنادار در پشتیبانی از جبهه‌ها به عنوان یک استان نمونه و الگو مطرح هستید.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فلسفه نامگذاری روز جهانی قدس گفت: از نامگذاری روز جهانی قدس، اخراج سفیر اسراییلی‌ها در ایران و تأسیس سفارس فلسطین در ایران ۴۳ سال می‌گذرد و ۵ سال بعد از نامگذاری روز جهانی قدس، اسراییل در رویارویی با فلسطینی‌ها و لبنان پیروزی نداشته است.

سردار شریف با بیان اینکه در طول این سال‌ها همواره شکست نصیب صهیونیست‌ها شده و این چیزی است که قبل از انقلاب اسلامی سابقه نداشت افزود: امام (ره) با نامگذاری روز جهانی قدس، تمام امت‌ها را متوجه مسئله فلسطین کرد و امروزه هر ساله در آستانه روز جهانی قدس بار دیگر ظلم و جنایت صهیونیست‌ها برای نسل‌های جدید بیان و مقاومت احیاء می‌شود.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: صهیونیست‌ها مناطقی از سرزمین اسلامی را اشغال و از آن به عنوان دژ نفوذناپذیر خود نام می‌بردند و به آن افتخار می‌کردند و می‌گفتند کسی قادر به نفوذ در سرزمین اشغال شده توسط آنان نیست.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران خاطرنشان کرد:، اما انقلاب اسلامی و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در طول این سال‌ها شرایط را به گونه‌ای رقم زد که ارتش اسرائیل چندین شکست را لمس کرد و به آن شکست‌ها نیز اعتراف کردند و نفوذپذیری اسرائیلی‌ها هم دچار اختلال و سوال شد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز در تل‌آویو و مرکز رژیم صهیونیستی شاهد شجاعت و جوانمردی جوانان فلسطینی در عرصه مبارزه با صهیونیست‌ها هستیم گفت: امروز صهیونیست‌ها در نزولی‌ترین شرایط سیاسی، اجتماعی، امنیتی و اقتصادی به سر می‌برند.

وی تصریح کرد: با وقوع انقلاب اسلامی در ایران، جبهه مقاومت و حماس شکل گرفت و مسلح شدند و امروز برای نبرد نظامی آماده هستند و در کنار آن‌ها هزاران گروه دیگر مشغول مبارزه با صهیونیست‌ها هستند و حزب‌الله لبنان نیز به عنوان حامی امت مسلمین همچنان در میدان حضور دارد.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به برخی کشور‌های عربی که برای امنیت خود به صهیونیست‌ها می‌چسبند خاطر نشان کرد: این انسان‌های جاهل و نادان نمی‌دانند که این طناب و لنگرگاهی که خود را به آن وصل می‌کنند پوسیده است.

سردار شریف با بیان اینکه خیر و برکات روز جهانی قدس، نگاه امام (ره) و تدابیر رهبر معظم انقلاب امروز جبهه متحدی را علیه صهیونیست‌ها بسیج کرده است تصریح کرد: اسرائیلی‌ها اگر دستشان برسد در هر نقطه‌ای از کشور‌ها و ملت‌های مسلمان جنایت می‌کنند و در تلاش هستند که پایه‌های نظام اسلامی را سست کنند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران بیان کرد: فرود آمدن موشک‌های سپاه در پایگاه صهیونیست‌ها در اربیل عراق بیان‌کننده اراده جمهوری اسلامی است لذا هر کسی که با صهیونیست‌ها همکاری و محلی را برای آنان مهیا کند سرنوشتش شبیه پایگاه اربیل خواهد بود.

وی افزود: راهی که شهید عزیز ما حاج قاسم سلیمانی پیش روی رزمندگان جبهه مقاومت قرار داد امروز ثمر داده و ائتلاف سعودی‌ها نیز در آستانه هشتمین سال تجاوز به یمن شکست خوردند و امروز خواهید دید که مردم قهرمان یمن چه تظاهرات انبوهی در حمایت از مردم فلسطین انجام می‌دهند و این به معنای پیروزی جبهه مقاومت و پیروزی تفکر انقلاب است.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: جهان، امروز و فردا قضاوت خواهد کرد که داعش چه جنایاتی در سرزمین‌های اسلامی مرتکب شد و مدافعان حرم در امنیت‌بخشی به ملل اسلامی چه از خودگذشتگی‌ها کردند و مزار آنان امروز زیارتگاه مومنان است.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه تلاش‌های شهید سلیمانی در راه آزادی قدس بود افزود: رهبران حماس همزمان با تشییع پیکر حاج قاسم در مراسمی ۳ بار فریاد زدند که "قاسم سلیمانی شهید قدس است" و این جمله برای دنیا یک پیام است، زیرا او شهید امت اسلامی، تربیت یافته مکتب امام (ره) و هدایت‌یافته رهبری بود و امروز هزاران جوان، حاج قاسم را الگوی خود می‌دانند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->