صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سخنگوی دانشگاه علوم‌پزشکی هرمزگان، با بیان اینکه شمار مسموم‌شدگان الکلی در بندرعباس به ۵۹ نفر رسید از ۸ نفر تا غروب دوشنبه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، فاطمه نوروزیان در تشریح آخرین وضعیت مسمومیت الکلی در بندرعباس اظهار داشت: متاسفانه طی روز‌های اخیر میزان مراجعات بر اثر مسمومیت الکلی در بندرعباس رو به افزایش است و تعداد مسمومان افزایش یافته است.  

وی افزود: طبق آخرین آمار ارائه شده از سوی بیمارستان‌های استان ۵۹ بیمار با علائم مسمومیت الکلی به بیمارستان‌ها مراجعه و خدمات درمانی دریافت کرده‌اند.  

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: میزان مسمومیت این افراد بالا بوده به نحوی که شاهد افزایش مرگ و میر ناشی از مصرف مشروبات الکلی دست ساز هستیم.  

وی تصریح کرد: متاسفانه ۸ بیمار بر اثر مسمومیت الکلی جان خود را از دست دادند ۶ فوتی بیمارستان شهید محمدی و ۲ فوتی بیمارستان خلیج فارس بوده است و ۵۱ مصدوم دیگر نیز خدمات درمانی دریافت می‌کنند.  

نوروزیان گفت: ۳۰ بیمار در حال دیالیز شدن هستند، ۱۷ بیمار وضعیت جسمی وخیمی دارند اینتوبه شده‌اند، ۴ بیمار نیز دچار تاری دید شده‌اند.  

وی تاکید کرد: کلیه مصدومین به تعداد ۴۸ نفر به بیمارستان شهید محمدی و ۸ نفر به بیمارستان خلیج فارس و ۱ نفر بیمارستان خاتم‌الانبیا و ۱ نفر بیمارستان صاحب‌الزمان و یک نفر هم بیمارستان پیامبر اعظم قشم (ص) مراجعه کردند.  

نوروزیان درخاتمه ضمن هشدار و تاکید بر عدم مصرف هر گونه مواد الکلی گفت: در صورت مصرف هرگونه مواد الکلی با مشاهده علائمی مانند سرگیجه، تهوع، سردرد، اختلال بینایی، سریعا به اورژانس مراجعه کنند.

براساس این گزارش، نیروی انتظامی شهرستان بندرعباس از دستگیری ۸ عامل تولید و توزیع مشروبات الکلی که تاکنون منجر به جان باختن ۸ نفر شده است خبرداد.

منبع: تسنیم

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.