صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اداره گذرنامه طالبان از چاپ ۳ میلیون جلد پاسپورت در لیتوانی خبر داده و گفته است که مشکلات موجود در این زمینه برطرف شده و تمام شعب این سازمان در ولایت‌های مختلف افغانستان بازگشایی خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ریاست اداره گذرنامه طالبان امروز چهارشنبه (۴خرداد) اعلام کرد که توافقی برای چاپ ۳ میلیون جلد پاسپورت با کشور لیتوانی امضا شده است.

به گفته اداره گذرنامه طالبان با رسیدن این مقدار پاسپورت، مشکلات موجود در این زمینه رفع شده و تمام شعب این سازمان در تمام ولایت‌ها بازگشایی خواهد شد.

این اداره درباره روند صدور گذرنامه نیز توضیح داد: متقاضیانی که اسناد آن‌ها پیش از این در ولایت‌ها تکمیل شده تا دو هفته آینده گذرنامه این افراد صادر و تحویل داده خواهد شد.

اداره گذرنامه همچنین از انتقال مکان این سازمان به دفتر نمایندگی سازمان ملل خبر داده و گفته است که تمام هماهنگی‌ها برای این اقدام در جریان است.

پیش از این چندین بار‌ها اداره گذرنامه طالبان به دلایل مشکلاتی از قبل موضوعات فنی و کمبود تجهیزات تعطیل شده بود که این گروه گفته است که مشکلات برطرف شده و به زودی خدمات این اداره به حالت عادی بازخواهد گشت.

در حال حاضر گذرنامه با لوگوی دولت گذشته افغانستان صادر می‌شود، اما طالبان گفته است که گذرنامه‌های جدید با شکل و لوگوی این گروه صادر خواهد شد.

منبع: فارس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.