صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین و گازوئیل ندارد

  • کد خبر: ۱۱۰۵۵۱
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: یکی از نگرانی‌های مردم افزایش قیمت حامل‌های انرژی پس از حذف ارز ترجیحی است که درحال حاضر کمیسیون انرژی و دولت برنامه‌ای برای افزایش نرخ سوخت ندارند.

به گزارش شهرآرانیوز، کیوان مرادیان کوچکسرایی در مورد احتمال افزایش قیمت حامل‌های انرژی با حذف ارز ترجیحی، اظهار داشت: با توجه به اجماع دولت و مجلس، هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت سوخت مثل بنزین و گازوئیل وجود ندارد.

وی افزود: درمورد سایر حامل‌های انرژی در مصارف خانگی، متعارف همان نرخ‌های سال قبل با نگاه پرداخت هزینه توسط افراد پر مصرف است.

مرادیان عنوان کرد: جهت‌گیری به سمتی خواهد رفت که افرادی کم مصرف به‌سمت پرداخت‌نکردن یا حداقل پرداخت را داشته باشند و همچنین در مورد افراد با مصرف بالا به سمت هزینه‌های تمام شده جلو می‌رود.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس تصریح کرد: جهت‌گیری کاملا به نفع اقشار متوسط و متوسط به پایین جامعه است و هیچ گونه نگرانی نسبت به این بحث وجود ندارد.

مرادیان افزود: طبق آخرین جمع‌بندی بین کمیسیون انرژی و حوزه‌های مرتبط دولت درمورد افزایش قیمت حامل‌های انرژی، هیچ‌گونه افزایش نرخی نخواهیم داشت.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.