صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت:از عصر امروز ۱۷ خرداد ۱۴۰۱، شاهد بارش‌های پراکنده رگباری در برخی نواحی غربی استان هستیم. از فردا تا اوایل هفته آینده در بخش‌هایی از مرکز، نواحی غربی و شمالی بارش‌ها با شدت و ضعف در سطح استان ادامه خواهد داشت.

گروه جامعه|شهرآرانیوز؛زهرا عنایتی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: در ۲۴ گذشته قوچان با ۱۱ درجه خنکترین و سرخس با ۴۰ درجه گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از تایباد با ۴۳کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

وی افزود: در این مدت دمای هوای مشهد بین ۱۹ و ۳۴ درجه در نوسان بوده است. پیش بینی می‌شود دمای هوای امروز مشهد در گرمترین ساعات روز به ۳۶ و در خنک‌ترین ساعات به ۲۱ درجه سانتیگراد برسد.

عنایتی ادامه داد: از عصر امروز شاهد بارش‌های پراکنده رگباری در برخی نواحی غربی استان هستیم. از فردا تا اوایل هفته آینده در بخش‌هایی از مرکز، نواحی غربی و شمالی بارش‌ها با شدت و ضعف در سطح استان ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: از روز جمعه به بعد علاوه بر کاهش نسبی دمای هوا به ویژه در نواحی شمالی و بخش‌هایی از مرکز حجم بارش‌ها به گونه‌ای خواهد بود که احتمال ایجاد رواناب و سیلاب وجود خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: همچنین از امروز تا پایان هفته در نواحی بادخیز شرقی و جنوبی استان وزش باد شدید را خواهیم داشت که موجب کاهش کیفیت هوا و دید می‌شود.

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص کیفیت هوای این شهر در ۲۴ ساعت گذشته ۵۲ بوده است و هم‌اکنون این عدد با شاخص ۷۲ نشان‌دهنده این است که هوای مشهد در شرایط قابل‌قبول قرار دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.