صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مسئول کاروان «زیر سایه خورشید» در یزد، گفت: در دهه کرامت ۴۲۰ برنامه در استان یزد اجرا می‌شود تا شمیم رضوی را به سراسر این استان منتقل کند.

همتی|شهرآرانیوز، ماهان صفایی، مسئول کاروان زیر سایه خورشید در یزد، در تشریح برنامه‌های کاروان‌های معنوی بین‌المللی برگزارکننده جشن‌های زیر سایه خورشید گفت: در سفر ۱۲ روزه در دهه کرامت به استان یزد، در قالب چهار کاروان حدود ۴۲۰ برنامه اجرا خواهد شد تا شمیم رضوی مهمان سراسر این استان شود.

وی با بیان اینکه کاروان زیر سایه خورشید در قالب ۶۵ کاروان در اقصی‌نقاط کشور در دهه کرامت برنامه‌های معنوی با عطر رضوی برگزار می‌کند، گفت: قرار است بیش از ۱۱ هزار برنامه در ۲۱۰۰ نقطه ایران پیاده‌سازی شود تا افرادی که از لحاظ جسمی و اقتصادی امکان زیارت ندارند، با اجرای برنامه‌های رضوی، از حس رضوی بی‌نصیب نمانند.

به‌گفته صفایی، شهرها، روستاها، زندان‌ها، بیمارستان‌ها و منزل خانواده شهدا و معلولان از جمله نقاطی است که کاروان زیر سایه هشتم در آنجا حضور خواهد داشت. در مجموع همه نقاطی که افراد به هر دلیلی زیارت برایشان آسان نیست، از این فرصت بهره می‌برند.
به‌گزارش شهرآرانیوز، کاروان زیر سایه خورشید پانزدهمین سال است که در دهه کرامت در قالب ۶۵ کاروان به اقصی‌نقاط کشور سفر می‌کند تا فضای معنوی حرم مطهر رضوی را به این نقاط منتقل کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.