صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرمربی تیم ملی بسکتبال می گوید: این پنجره برای ما خیلی مهم است و باید سعی کنیم باخت دیگری ندهیم.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال پس از دیدار دوستانه تیم ملی برابر ایران نوین گفت: هردو تیم نزدیک به هم بازی کردند و بازی خیلی خوبی بود. نوین هم ثابت کرد از جوانان خوبی بهره می‌برد و خوب بسکتبال را می‌فهمند. این برای تیم ما خیلی مفید بود. در نیمه دوم تجربه بیشتر بازیکنان تیم ملی باعث ایجاد اختلاف شد. سعی می‌کردیم به همه بازیکنان فرصت بدهیم و روی تاکتیک‌ها کار کنیم. تیم ما در تمرینات سخت بوده و از نظر بدنی هنوز آماده نیست. اگر در هفته آینده دو بازی دوستانه انجام دهیم می‌توانیم برای بازی با سوریه و قزاقستان آماده شویم.
او در ادامه گفت:این پنجره برای ما خیلی مهم است. باید سعی کنیم باخت دیگری ندهیم و سعی کنیم با ۵ اختلاف قزاقستان را ببریم که اگر برد و باخت‌ها مساوی شد، جلوتر باشیم. باید روی این مسئله خیلی فکر کنیم.
ارمغانی درباره سفر به صربستان نیز گفت:در اردوی صربستان دو بازی تدارکاتی دیگر خواهیم داشت. مقابل یکی از تیم‌های خوب صربستان که در فینال حریف ستاره سرخ بلگراد است بازی می‌کنیم. امیدوارم بچه‌ها آماده‌تر شوند و برای مسابقات آماده شوند. چهارشنبه هفته بعد به صربستان می‌رویم و ۲ بازی هم در آنجا انجام خواهیم داد.
سرمربی تیم ملی درباره جابجایی بازیکنان نیز گفت: این دو تیم را برای امکان جابجایی کنار هم قرار دادیم. برای اینکه بچه‌ها بیشتر فرصت بازی داشته باشند امروز ۵ بازیکن را به تیم نوین فرستادیم. این خیلی مفید هم بود. ما با ۱۴ نفر به اردوی صربستان خواهیم رفت و با همین تعداد به قزاقستان و سوریه خواهیم رفت.
او در پایان درباره حمایت فدراسیون هم گفت: فدراسیون شرایط خوبی برای تیم ملی ایجاد کرده است. ما الان در هتل المپیک هستیم و تمرینات خوبی انجام دادیم. مشکل کوچکی که داشتیم بازی‌های تدارکاتی است که فدراسیون تلاش‌های خود را کرده و بخاطر کمبود وقت نتوانستیم هماهنگی‌ها را انجام دهیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.