صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نمایندگان مجلس در واکنش به اظهارات حاشیه‌ساز رئیس کمیسیون ویژه رسیدگی به طرح جوانی جمعیت مجلس، خواستار عذرخواهی وی از ملت ایران شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدغنی نظری‌خانقاه در تذکر به نماینده پیشنهاد‌دهنده در رابطه با ازدواج دختران ایرانی با اتباع بیگانه، افزود: اینکه برخی دوستان مطالبی درباره ازدواج دختران ایرانی با اتباع بیگانه به بهانه توسعه روابط فرهنگی مطرح کرده‌اند، غلط است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتظار می‌رود رئیس مجلس شورای اسلامی فرصتی دهد تا وی از ساحت مقدس خواهران و مادران ایرانی عذرخواهی کند.

نماینده پیشنهاد دهنده پیرامون ازدواج دختران ایرانی با اتباع بیگانه از ملت ایران عذرخواهی کند

معین الدین سعیدی نیز در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکر به نماینده پیشنهاد دهنده پیرامون ازدواج دختران ایرانی بالای ۳۰ سال با اتباع بیگانه، گفت: کسی که یک جو غیرت ایرانی داشته باشد نمی‌تواند چنین پیشنهادی بدهد، مگر می‌شود بانوان این سرزمین بروند با اتباع بیگانه ازدواج کنند.
نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما چه کاره هستیم که برای ازدواج بانوان ایرانی تصمیم بگیریم. کاش نماینده پیشنهاد دهنده این اظهارنظر خود را اصلاح کنند و در برابر ملت بزرگ ایران عذرخواهی کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.