صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون فرهنگی منطقه ۵ شهرداری مشهد از آغاز همکاری مشترک شهرداری و آموزش و پرورش در مناطق کم برخوردار مشهد خبر داد.

گروه مشهد | شهرآرانیوز؛ نبی زاده در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: با محوریت موضوعات اجتماعی برنامه مشترکی بویژه برای اوقات فراغت دانش آموزان مناطق کم برخوردار در نظر گرفته شده است.

وی همچنین به اقدامات موثر نیکوکارانه با حمایت شهرداری و کمیسیون حاشیه شهر شورا اشاره کرد و گفت: در برخی مناطق حاشیه شهر تعداد قابل توجهی از نوجوانان بازمانده از تحصیل داریم که با مساعدت شهرداری و شورای شهر می توان آنها را به بستر آموزش برگرداند.

نبی زاده با ابراز تاسف از اینکه برخی از این کودکان با استعدادند و با حمایت می توانند از آسیب های اجتماعی در امان بمانند، افزود: به عنوان مثال ۸ دانش آموز شناسایی شدند که فقط بخاطر نداشتن یک جفت کفش مدرسه نمی آمدند!

وی تاکید کرد: شهرداری به عنوان بزرگترین نهاد اجتماعی کلانشهر مشهد با رویکرد مددکاری اجتماعی در اجرای برنامه ها و طرح های حمایتی از مردم در مناطق کم برخوردار تردید ندارد.

معاون فرهنگی منطقه ۵ شهرداری مشهد از برگزاری جلسه مشترک دکتر حاتمی رئیس ناحیه یک آموزش پروش با رئیس کمیسیون حاشیه شهر خبر داد و ابراز امیدواری کرد نتیجه این جلسات مشترک به نفع کودکان و دانش آموزان این مناطق به خوبی پیش برود.

وی در توضیح بیشتر گفت: ناحیه یک آموزش و پرورش با ۳ منطقه شهرداری مشهد( مناطق ۳،۴،۵) همپوشانی دارد که از معاونان فرهنگی مناطق دعوت به همکاری شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.