صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وقوع زلزله‌های شدید ۶.۱ و ۶.۳ ریشتری بامداد امروز در هرمزگان به همراه ده‌ها پس لرزه در روستاهای بندرخمیر علاوه بر خسارت به واحدهای مسکونی تا کنون پنج کشته و ۳۹ زخمی برجای گذاشته است، وزیر بهداشت با صدور دستوری از رییس سازمان اورژانس کشور خواست تا جهت پیگیری وضعیت مصدومین به این سفر کند.

به گزارش شهرآرانیوز، طبق آخرین اخبار از ساعت ۲:۲ بامداد شنبه تا ساعت  ۹:۱۴، بندر خمیر و مناطق اطراف آن ۳۳ بار لرزیده است که بزرگی ۲ زلزله ۶.۱ و ۶.۳ ریشتر بوده بطوریکه موجب وحشت مردم مناطق زلزله زده و شهر‌های اطراف به ویژه بندرعباس شده و مردم را به خیابان‌ها و بوستان‌های شهر کشانده است.

پس از وقوع این زلزله که در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داد، نیرو‌های امدادی به همراه تجهیزات لازم در محل برای امداد رسانی حضور پیدا کردند.

آمار فوتی‌ها تا این لحظه همان پنج نفر وزخمی‌ها هم ۴۹ نفر بوده که دو نفر آنان بدلیل شکستگی و گرفتگی ریه با چرخبال از محل وقوع زلزله به بیمارستان شهید محمدی منتقل شدند.

هم اکنون کار نصب چادر و اسکان موقت زلزله زدگان روستای سایه خوش بندرخمیر آغاز شده و ۶۰۰ چادر برای اسکان موقت زلزله‌زدگان برپا شده است

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.