شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا
سرخط خبرها

اسکان ۷۰ درصد زلزله‌زدگان هرمزگانی در چادرهای امدادی و توزیع ۹۰۰۰ چادر و پتو تاکنون

  • کد خبر: ۱۱۵۰۶۴
  • ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
اسکان ۷۰ درصد زلزله‌زدگان هرمزگانی در چادرهای امدادی و توزیع ۹۰۰۰ چادر و پتو تاکنون
دبیرکل هلال‌احمر از اسکان ۷۰ درصد زلزله‌زدگان هرمزگانی در چادرهای امدادی و توزیع ۹۰۰۰ چادر و پتو تاکنون خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوب سلیمانی که به‌همراه مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر هرمزگان وارد مناطق زلزله‌زده شده است در تشریح اقدامات جمعیت در زلزله استان گفت: زمین‌لرزه بامداد امروز در هرمزگان ۲۰ پس لرزه داشته است و ۷ دقیقه پس از وقوع زمین‌لرزه، تیم‌های ارزیاب هلال‌احمر استان به منطقه حادثه‌دیده وارد شدند.

وی با بیان اینکه دقایق اولیه پس از وقوع حادثه، ارزیابی تلفنی از طریق خانه‌های هلال نیز انجام شد، افزود: ۲۳ منطقه روستایی و شهری تاکنون ارزیابی شده و براساس گزارش تیم‌های ارزیاب، روستا‌های سایه خوش، دژکان و کوشک به ترتیب بیشترین میزان آسیب را از زلزله دیده‌اند.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر اظهار کرد: بلافاصله پس از گزارش تیم‌های ارزیاب اعزامی، به هلال‌احمر استان‌های هرمزگان، بوشهر، فارس، سیستان و بلوچستان و کرمان اعلام آماده باش شد و تقویت و شارژ انبار‌های امدادی شعب از سوی مرکز استان در دستور کار قرار گرفت.

سلیمانی ادامه داد: در حال حاضر کمپ اسکان اضطراری در ورزشگاه خلیج فارس در شهرستان بندرعباس برپا شده و اقلام امدادی از استان‌های معین در حال ارسال به منطقه است.

به گفته دبیرکل هلال‌احمر، در مجموع با حضور تیم‌های عملیاتی از استان‌های هرمزگان، فارس و بوشهر به مناطق زلزله‌زده، ۲۷ تیم عملیاتی شامل ۱۰۵ امدادگر و نجاتگر در منطقه زلزله‌زده هرمزگان حضور دارند. علاوه بر این، ۲۵ خودروی عملیاتی، ۳ فروند بالگرد و ۴ تیم سگ‌های زنده‌یاب برای عملیات جست‌وجو و نجات و همچنین امدادرسانی به حادثه‌دیدگان در منطقه حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه ۶۰۰ دستگاه چادر در منطقه نصب شده و حدود ۷۰ درصد خانواده‌های آسیب‌دیده، چادر امدادی دریافت‌کرده‌اند، افزود: ۴ هزار تخته موکت و ۵ هزار تخته پتو نیز در منطقه توزیع شده و یک‌هزار بسته غذایی نیز تا ساعات آینده وارد منطقه و میان زلزله‌زدگان توزیع می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->