صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای اصفهان با توجه به وقوع پدیده گرد و غبار و شرایط جوی، اطلاعیه‌ای منتشر کرد که بر اساس آن برای گروه‌های آسیب‌پذیر هشدار صادر شده و تمامی فعالیت‌های ورزشی، آموزشی، عمرانی و صنعتی متوقف شد.

به گزارش شهرآرانیوز، کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای اصفهان با توجه به وقوع پدیده گرد و غبار در سطح استان و همچنین گزارش اداره کل هواشناسی استان مبنی بر فعال شدن کانون‌های جنوب استان سمنان و برخاستن گرد و غبار بویژه در مناطق مرکزی، شرق و برخی مناطق غرب استان، جلسه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا به صورت مجازی با حضورمدیرکل مدیریت بحران استان، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، رئیس مرکز بهداشت استان و مدیر کل هواشناسی استان تشکیل شد و با توجه به گزارش اداره کل هواشناسی استان مبنی بر استمرار شرایط فوق تا روز سه شنبه مورخ ۱۴ تیرماه بویژه در مناطق یاد شده موارد ذیل به تصویب رسید:

۱- صدور هشدار و توصیه‌های بهداشتی از طریق دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بویژه برای گروه‌های  آسیب‌پذیر با همکاری مرکز صدا و سیمای استان.

۲-  اطلاع‌رسانی و لغو کلیه برنامه‌ها و فعالیت‌های ورزشی در فضای باز به ویژه در شهرستان‌های اصفهان، هرند، کوهپایه، ورزنه، جرقویه، نایین، خور و بیابانک، فلاورجان، اردستان، نجف‌آباد، برخوار، شاهین‌شهر و میمه و خمینی‌شهر توسط اداره کل ورزش و جوانان استان.

۳- تعطیلی کلیه فعالیت‌های آموزشی و کلاس‌های فوق برنامه در شهرستان‌های یادشده در ردیف ۲.

۴- اطلاع‌رسانی در خصوص ممنوعیت فعالیت‌های بدنی و ورزش‌های همگانی در پارک‌ها و بوستان‌های مناطق یاد شده توسط شهرداری‌های مناطق شهری در شهرستان‌های مورد نظر.

۵- توقف فعالیت‌های عمرانی توأم با تولید گرد و غبار در شهر‌های مورد اشاره.

۶- اطلاع‌رسانی و توقف کلیه فعالیت‌های صنعتی و معدنی توأم با ایجاد گرد و غبار (آسیاب، سنگ‌کوبی، برداشت، حمل و نقل، ریزش و غیره) در مناطق یاد شده توسط سازمان صمت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.