صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ۲۷۵ کیلوگرم هرویین در شهرستان بردسکن این استان کشف و چهار متهم در این خصوص دستگیر شدند.

به کزارش شهرآرانیوز، سردار سرتیپ محمد کاظم تقوی افزود:  در پی کسب خبری مبنی بر انتقال مقادیر قابل توجهی موادمخدر از طریق محورهای مواصلاتی بردسکن، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی درونه این شهرستان قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: ماموران با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه وانت نیسان حامل بار انگور را در ایستگاه بازرسی درونه متوقف و در بازرسی دقیق خودرو، ۲۷۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع هرویین را کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

سردار تقوی افزود: در ادامه این عملیات ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بردسکن سه متهم دیگر مربوط به این پرونده را حین استعمال موادمخدر در مخفیگاهشان دستگیر کردند که در بازرسی از مخفیگاه آنها ۳۰۰ گرم تریاک، ۲ دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.