صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

محمدرضا بیک: انتظار داشتم در لیگ جهانی بازی کنم

  • کد خبر: ۱۱۶۴۵۵
  • ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
قدرتی زن والیبال مشهد امیدوار است برای دوره‌های بعدی لیگ ملت‌ها لباس تیم ملی را بپوشد.

احسان سرفرازی| شهرآرانیوز، لژیونر فصل گذشته والیبال کشورمان درباره آخرین وضعیت خودش و تصمیم‌های بزرگی که برای آینده ورزشی‌اش گرفته صحبت کرد. محمدرضا بیک که یکی از تنها ستاره‌های فعال این روز‌های ورزش استان هم محسوب می‌شود، در مصاحبه با شهرآرا صحبت‌های جالبی را داشت که در ادامه بخش‌هایی از ان را با هم مرور می‌کنیم.

باتوجه به ایام برگزاری مسابقات لیگ ملت ها، عملکرد تیم ملی والیبال ایران تا اینجای کار را چطور ارزیابی می‌کنید؟

با توجه به تغییرات زیادی که تیم ملی داشته و بعد از مدت‌ها اعتماد کردن به سرمربی ایرانی اقای عطایی از نظر من نتیجه قابل قبولی کسب کردند. البته بدون شک کار ایشان هم در بعضی موارد، اشکال داشته و ایراداتی به برنامه‌های ایشان هم وارد بوده، اما در در مجموع واقعا نتیجه خوبی کسب کرده ایم، مخصوصا اینکه با پیروزی مقابل صربستان داستان صعود ما تقریبا تمام شد.

تا اینجای کارعملکرد بازیکنان هم پست خودت در پست قدرتی‌زن را چطور دیدی؟

عملکرد متوسطی داشتند، اما با بازی‌های بیشتر و کسب تجربه قطعا خیلی بهتر از این‌ها خواهند شد. بازهم می‌گویم تیم ملی برای بهتر شدن نیاز به بازی‌های بیشتر دارد. شما عملکرد بازیکنان را در هفته اول و هفته سوم ببینید تا به خوبی متوجه این تغییرات بشوید.

برای دوره‌های بعدی به نظرت به اردوی تیم ملی دعوت میشی؟

بله با توجه به عملکرد خوبم در سال گذشته در لیگ پرتغال انتظارم این بود که حتی برای لیگ جهانی امسال به تیم ملی دعوت شوم، اما به نظر کادر فنی احترام میزارم وتمام تلاشم را خواهم کرد تا با متقاعد کردن اقای عطایی و کادر فنی در اردو‌های بعدی در تیم ملی حضور داشته باشم. من در رده‌های پایه این افتخار را داشتم که پیراهن مقدس تیم ملی را بپوشم و حالا انگیزه اصلی ام رسیدن به پیراهن تیم ملی بزرگسالان است و البته برای این کار مسیر خیلی خیلی سختی را پیش رو دارم.

غیبت یک ستاره مشهدی در ترکیب تیم ملی این روز‌ها بدجوری توی ذوق میزند، به نظر شما علت دور بودن بازیکنان مشهدی از ترکیب تیم ملی چیست؟

مشهد متاسفانه از لحاظ تیم داری و پشتوانه سازی و سرمایه گذاری در تمام رشته‌های ورزشی، بخصوص والیبال عملکرد خیلی ضعیف دارد. در سال‌های اخیر اکثر استعداد‌ها و بازیکنان خوب مشهدی تصمیم گرفتند که بیرون از استان بازی کنند. فکر می‌کنید دلیل این اتفاق چیست؟ فضای ورزش مخصوصا ورزش والیبال در مشهد خیلی بد است و شرایط را به جایی رسانده که دوستان من هم ترجیح می‌دهند بیرون از شهد بازی کنند.

باتوجه به افول نسبی ورزش خراسان در سال‌های اخیر، عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان را چطور ارزیابی می‌کنی؟

خیلی ضعیف. اجازه بدید دراین مورد صحبتی نکنیم. وقتی که هیچ اتفاق مثبتی نبوده، درباره چی باید صحبت کنیم؟!

برنامه‌های خودت برای فصل بعد چیست؟

من حقیقتش چند پیشنهاد داخلی دارم. اما فعلا قصد دارم با توجه به پیشنهاد‌های خوب خارجی که به دستم رسیده در اروپا بازی کنم و سعی میکنم با مشورت‌هایی که با مدیر برنام هایم دارم انتخاب خوبی داشته باشم تا بازهم بتوانم پیشرفت کنم. مطمئنا جایی می‌روم که برای آینده ام بهتر باشد و بتوانم بازی کنم. فضای کار در لیگ حرفه‌ای پرتغال به من ثابت کرد که برای پیشرفت باید همیشه تمرین کنم و خودم را در بهترین فرم قرار بدهم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.