صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون فرهنگی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: فراخوان ثبت‌نام شرکت در طرح مهارت‌های اجتماعی نوجوان امروز با عنوان «مانا» ویژه نوجوانان دوره اول دبیرستان آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف اسماعیل‌زاده، معاون فرهنگی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهداظهار کرد: طبق نظر روانشناسان و مشاوران کودک و نوجوان، هر چه مهارت نوجوان در حوزه اجتماعی و برقراری رابطه با دیگران قوی تر باشد، وی احساس امنیت، ارزشمندی و اعتماد به نفس بیشتری نیز خواهد داشت.

وی ادامه داد: از این رو مجموعه فرهنگی مدیریت شهری و شهرداری مشهد تمهیداتی اندیشیده‌اند تا از طریق اجرای طرح مهارت‌های اجتماعی نوجوان امروز با عنوان «مانا» در این مسیر گام بردارند.

معاون فرهنگی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد تصریح کرد: طرح مانا برای یک بازه زمانی سه ساله طرح‌ریزی شده که برنامه‌ریزی برای اجرای مرحله اول آن آغاز شده است؛ همچنین این مرحله از طرح مانا تا اوایل سال آینده ادامه خواهد داشت و هدف‌گذاری شده تا ۶ هزار نوجوان دختر و پسر دوره اول متوسطه در این مرحله جذب شوند.

اسماعیل‌زاده افزود: متقاضیان می‌توانند از طریق ارسال پیامک به شماره “ ۱۰۰۰۱۰۸” نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند و پس از ارسال پیامک از دبیرخانه طرح برای تکمیل نام‌نویسی با آنان تماس گرفته می‌شود.

وی اضافه کرد: ثبت‌نام‌ها به صورت دوره‌ای ادامه دارد و در هر دوره پس از تکمیل ظرفیت، نوجوانان ابتدا سازماندهی شده و سپس در اردوهای مرتبط شرکت می‌کنند.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید مهدی قربانزاده
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
سلام ممنون از باشگاه مانا