صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مهران حاتمی معتقد است بسکتبال ایران از پشتوانه سازی دور شده است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی بسکتبال با پذیرش شکست مقابل اردن از دور مسابقات کاپ آسیا حذف شد، اما چرا اینگونه شد و دلیل این ناکامی چه بود؟ مهران حاتمی سرمربی سابق تیم ملی در این باره گفت: ما که در صحنه نبودیم و بهتر است این سوال را از سرمربی تیم بکنید. بسکتبال کشور‌های مانند اردن و لبنان به هیچ‌وجه از ما برتر نیستند، ولی باید دید مشکل از کجا بوده و چرا تیم نتیجه نگرفته است.
حاتمی در پاسخ به این پرسش که آیا دوران نسل طلایی در بسکتبال به پایان رسیده گفت: بازیکنان کنونی را نمی‌شود طلایی خواند، چون ما از پشتوانه سازی دور شده ایم، در صورتی که چین و ژاپن کم کم دارند بازسازی می‌کنند و تیم‌های خوبی را هم به کاپ آسیا آورده بودند. متاسفانه فدراسیون بسکتبال پول ندارد در این شرایط باید دست باشگاه کاله را بوسید که چند سالی تیم‌های پایه ملی را تحت پوشش گرفته است. متاسفانه باشگاه‌های دیگر انگار چنین امکاناتی ندارند تا مانند کاله به یاری بسکتبال بشتابند. با حرف و شعار پیشرفت حاصل نمی‌شود باید سازندگی کرد.
حاتمی در باره اینکه آیا فدراسیون از پی برای همکاری و همفکری دعوت کرده است گفت: تیم ب ملی در دست من بود که آقایان گرفتند با این حساب اصلا شرایط برای همکاری وجود دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.