صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مانگا بیاید پرونده جذب بازیکن بسته می‌شود

  • کد خبر: ۱۲۰۸۱۹
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای رهایی از حواشی در تلاش است مانگا را برای خط حمله پرسپولیس به خدمت بگیرد. این قرارداد در حال نهایی شدن است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس در تلاش است  به سرعت پروسه جذب مانگای برزیلی را  نهایی کرده و شرایط حضور این بازیکن را  در تهران و در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی را فراهم کند. احتمالا این اتفاق در هفته آتی نهایی شود و بعد از ماه‌ها کش و قوس در نهایت سرخ‌ها نیز مهاجم خارجی و برزیلی خود را در اختیار بگیرند. با جذب مانگا پرونده نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته خواهد شد و سرخپوشان با ۹ خرید به نقل و انتقالات خود خاتمه می‌دهند. مانگا که بیاید سهمیه خارجی تیم پرسپولیس نیز پر می‌شود و آلف مانگا در کنار وحدت حنانوف (آسیایی)، شرزود تمیروف و گئورگی گولسیانی بازیکنان خارجی پرسپولیس را تشکیل می‌دهند.

سروش رفیعی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، سینا اسدبیگی، محمد مهدی احمدی و سعید صادقی ۶ خرید لیگ برتری پرسپولیس هستند و علیرضا بیرانوند به همراه مرتضی پورعلی‌گنجی نیز دو لژیونری به شمار می‌روند که از خارج کشور به ایران آمدند و الف مانگا نیز به نهمین خرید تبدیل شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.