صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مجموعه آب گرم شاهان گرماب فریمان تعطیل می‌شود

  • کد خبر: ۱۲۱۵۱۳
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴
  • ۱
مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: مجموعه آب گرم معدنی شاهان گرماب فریمان به دلیل وضعیت بهداشت و خدمات رفاهی بسیار ضعیف از سوی بخش خصوصی به صورت موقت تعطیل می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن ذاکریان در بازدید از این پروژه گفت: در این بازدید ضمن اخذ اظهارات مردم مبنی بر عدم رضایتمندی نسبت به وضعیت بهداشت و خدمات رفاهی بازدیدکنندگان، شاهد وضعیت بسیار اسفناک مجموعه بودیم.

وی ادامه داد: این در حالی است که مردم از اقصی نقاط کشور با توجه به طی مسافت و صرف هزینه های سنگین به این مکان سفر و تحت تاثیر تبلیغات غیرواقع در زمان حضور متوجه تفاوت بالای خدمات با تبلیغات می‌شوند .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی افزود: بنابراین مسئولان اجرایی شهرستان از جمله فرماندار، دادستان، مقامات قضایی، امنیتی، مدیران ستادی و استانی هلال احمر پس از شور و بررسی جوانب امر و با عنایت به مشاهدات عینی تصمیم گرفتند با توجه به عدم رعایت نکات بهداشتی و امنیتی و به منظور پیشگیری از انتشار بیماری های واگیر دار بنا به دستور قضایی دادستان استان نسبت به تعطیلی مجموعه اقدام و به نحو مقتضی اطلاع رسانی در این زمینه انجام شود.

وی با بیان اینکه این مجموعه تا کنون در قالب قرارداد در اختیار بخش خصوصی گذاشته شده بود، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر با توجه به عدم اجرای مفاد قرارداد اجاره، اقدامات لازم را در خصوص فسخ قرارداد و مطالبه ضرر و زیان احتمالی انجام خواهد داد.

آب گرم چشمه شاهان گرماب تنها آب گرم معدنی قابل شرب در کشور است و در بهبود برخی بیماری ها مانند ناراحتی های پوستی، دردهای استخوانی، رماتیسم، مشکلات گوارشی، سرماخوردگی، آکنه، اگزما، آرتریت، سردرد، اعصاب، افسردگی، ناراحتی مفاصل، ماهیچه ها و غیره تاثیرگذار است و نوشیدن آن توصیه می شود.

برخی بر این باورند که آب چشمه تاثیر شفابخش دارد و همین امر سبب شده گردشگران و زائران برای بهره مندی از آب چشمه به شاهان گرماب سفر کنند.

آبگرم شاهان گرماب در روستایی به همین نام، به فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

منبع: روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
حسین
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
سلام ایا الان بازه ابگرم شاهان