صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شکست تیم ملی والیبال برابر اسلوونی در غیاب موذن و کاظمی

  • کد خبر: ۱۲۲۶۶۷
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان مقابل اسلوونی قرار گرفت و با نتیجه سه بر یک مغلوب میزبان شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال ایران که خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان آماده می‌کند و هم اکنون در شهر لیوبلیانا حضور دارد امشب (سه‌شنبه یکم شهریور) در آخرین دیدار تدارکاتی خود از ساعت ۲۳ به وقت تهران مقابل اسلوونی، میزبان مسابقات قهرمانی جهان قرار گرفت.
این مسابقه که با توافق دو سرمربی پس از پیروزی در سه ست نخست از سوی اسلوونی، یک ست دیگر هم ادامه یافت با نتیجه ۳ بر یک به پایان رسید.
در ست‌های اول تا سوم تیم ملی اسلوونی موفق شد با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۰، ۲۷ بر ۲۵ و ۳۰ بر ۲۸ ملی‌پوشان کشورمان را مغلوب کند، اما در ست چهارم ایران توانست با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ بر حریف غلبه کرده و امتیاز ست آخر را به خود اختصاص دهد.
محمدرضا موذن، لیبروی تیم ملی والیبال ایران به دلیل گرفتگی از ناحیه گردن در این مسابقه غایب بود. همچنین صابر کاظمی، پشت خط زن تیم ایران هم به دلیل سرماخوردگی در بازی به میدان نرفت.
این دو بازیکن به صلاحدید کادر فنی استراحت کردند تا شرایط‌شان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان بهتر شود. گفته می‌شود مشکل این دو بازیکن چندان جدی نیست و برای همراهی تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان مشکلی نخواهند داشت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.