صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اولین جلسه کارگروه راهبری روزبازار‌های موقت و جمعی، با حضور مدیر عامل و معاون ساماندهی مشاغل سازمان و نمایندگان اتاق اصناف خراسان، سازمان صنعت و معدن تجارت، سازمان جهاد کشاورزی، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ودانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در این جلسه فعالیت کلیه بازار‌های سیار فعلی بر اساس نحوه واگذاری، تعداد غرفه، مکان‌های واگذار شده و ضابطه تولیدات داخلی با تعرفه مصوب شورای اسلامی شهر و مقررات ابلاغی مورد تایید کارگروه قرارگرفت و به جهت حمایت از زنان سرپرست خانوار و تحت پوشش نهاد‌های حمایتی، مقرر شد عصر بازار عرضه محصولات خرد و خانگی در محله وحید راه اندازی گردد.
در ادامه برگزاری این جلسه به پیشنهاد نماینده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیشنهاد شد: در راستای حمایت از مشاغل خانگی و هنرمندان مقرر شد معرفی شدگان دارای مجوز رسمی از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طریق سامانه صدور مجوز درخواست خود را اعلام و شامل تخفیف مصوب شوند.
در پایان درخواست‌های مردمی در این حوزه بررسی شد و راه اندازی بازار‌های جدید شامل: بازار بوستان غدیر، بازار پارک جهان شهر، بازار بوستان غنچه و بازار یوسفیه به تائید اعضای کارگروه رسید.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.