صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نیکبخت: به دنبال حاشیه سازی برای استقلال نبودم

  • کد خبر: ۱۲۳۱۵۱
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
علیرضا نیکبخت واحدی، بازیکن سابق استقلال دیگر نمی‌خواهد درباره این تیم حرف بزند. او دلیل این اقدام را حاشیه سازی‌های اخیر می‌داند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، علیرضا نیکبخت واحدی، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره استوری حمایتی از ارسلان مطهری حرف‌های تازه‌ای به زبان آورده است. او می‌گوید: «ارسلان بازیکن بسیارخوبی است که تمام زندگی و هم و غمش برای استقلال است. من به خاطر حمایت از ارسلان آن استوری را گذاشتم، اما قصدم حاشیه درست کردن برای استقلال نبود. من تا حالا با ارسلان صحبت نکردم و فقط سه، چهار مرتبه او را سر تمرین دیده بودم.»

نیکبخت، اما به طور کلی به دلیل بروز برخی حاشیه‌ها دیگر نمی‌خواهد درباره استقلال حرف بزند. او در این باره می‌گوید: «با خودم قول و قرار گذاشتم دیگر در خصوص عملکرد استقلال حرفی نزنم و اظهارنظر نداشته باشم، چون بعضی از آدم‌ها بخیل هستند و فکر می‌کنند اگر ما مشکلات استقلال را بیان کنیم چه اتفاقی می‌افتد و به این آقایان برمی‌خورد! در خصوص استقلال صحبتی ندارم.»

نیکبخت درباره استقلال فقط به بیان این جملات بسنده می‌کند. موضوع ورود خانم‌ها به ورزشگاه آزادی: «آمدن خانم‌ها به ورزشگاه را باید به فال نیک گرفت و این اتفاق باید چند سال پیش می‌افتاد و حق خانم‌ها هست که در ورزشگاه باشند و بازی تیم محبوب خود را از نزدیک تماشا کنند و همان‌طور که گفتم باید این اتفاق خیلی زودتر از این‌ها می‌افتاد.»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.