هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد| ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ
سرخط خبرها

مطهری از ساپینتو فرصت خواست!

  • کد خبر: ۱۲۳۴۸۳
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
مطهری از ساپینتو فرصت خواست!
مهاجم مازاد استقلال درخواست جالبی از سرمربی این تیم داشته است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، شاید کمتر کسی تصور می‌کرد بازیکنی که محبوبیت زیادی بین هواداران استقلال داشته باشد، شروع بدی در لیگ برتر داشته باشد. مطهری که با تصمیم مسئولان استقلال قراردادش را یک فصل دیگر تمدید کرده بود، در هفته اول لیگ برتر مقابل سپاهان بازی کرد، اما با بازگشت سیاوش یزدانی و مهدی قایدی، مسئولان استقلال از ریکاردو ساپینتو خواستند دو بازیکن تیمش را در لیست خروج قرار دهد.

قرعه به نام سیدمحمد حسینی و ارسلان مطهری افتاد. حسینی راهی تراکتور تبریز شد، ولی مطهری زیر بار فسخ قرارداد نرفت تا هم او نتواند به تیمی برود و هم کاوه رضایی نتواند وارد لیست استقلال شود. مطهری طبق قراردادش در تمرینات حضور دارد، اما مجوز تمرین با سایر بازیکنان را ندارد.

در تازه‌ترین صحبت‌هایی که میان مطهری و ساپینتو رد و بدل شده است، مهاجم استقلال به سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان گفته است اگر به او اعتماد کند کاری خواهد کرد از تصمیمش برای کنار گذاشتن او پشیمان خواهد شد. مطهری نه تنها به ساپینتو بلکه به بازیکنان هم این موضوع را گفته است. او ادعا می‌کند نمی‌تواند به تیمی غیر از استقلال فکر کند و اگر به او دوباره فرصت بدهند عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته خواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->