صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: ورود گردشگران خارجی به فرودگاه مشهد در تیر ماه نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته ۳۰۰ درصد افزایش داشته است.

گروه جامعه | شهرآرانیوز، محمود امانی‌بنی در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره میزان جابه‌جایی مسافران فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد در تیر ماه سال جاری عنوان کرد: پرواز‌های فرودگاه مشهد نسبت به مدت زمان مشابه درسال گذشته ۱۴درصد افزایش داشته است. از آنجایی که افزایش پرواز با اعزام و پذیرش مسافر رابطه مستقیم داشته و محدودیت‌های ۶۰درصدی ظرفیت پذیرش پرواز‌ها نیز نسبت به زمان مشابه لغو شده، جابه‌جایی مسافران نیز ۶۰درصد افزایش داشته است.

وی درخصوص وضعیت تغییر پرواز‌ها و جابه‌جایی گردشگران خارجی گفت: در مجموع ۱۱۸۹ پرواز خارجی در تیر ماه نشست و برخاست داشته که نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته ۱۹۷درصد رشد داشته است. همچنین با جابه‌جایی ۱۷۳ هزار و ۶۱۹ گردشگر خارجی در فرودگاه مشهد رشد ۳۰۰درصدی جابه‌جایی گردشگران خارجی در این فرودگاه نسبت به تیر ماه سال گذشته به ثبت رسیده است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی ادامه داد: میزان تعداد پرواز‌های داخلی انجام شده در تیر ماه سال جاری نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته تغییر محسوسی نداشته است، اما با جابه‌جایی ۵۷۵ هزار و ۹۱۳ مسافر داخلی رشد ۳۵درصد جابه‌جایی مسافران داخلی در این فرودگاه نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته به ثبت رسیده است.

امانی‌بنی یادآور شد: نشست و برخاست‌های پرواز‌های داخلی در تیر ماه نسبت به خرداد ماه ۷درصد، جابه‌جایی مسافران داخلی ۳۴درصد، نشست و برخاست پرواز‌های خارجی ۳درصد و جابه‌جایی گردشگری خارجی نیز ۳۵درصد افزایش داشته است. در مجموع تمامی پرواز‌های فرودگاه مشهد در تیر ماه سال جاری نسبت به خرداد ماه ۱۴۰۱ حدود ۱۲درصد و جابه‌جایی تمامی مسافران نیز ۹درصد رشد داشته است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.