زمان برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل‌زده خراسان جنوبی اعلام شد معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد ماجرای آن کوچه بن بست واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند
سرخط خبرها

جذب گردشگران سلامت به منظور ارزآوری در کشور به همت «پرشین هتل»

  • کد خبر: ۱۱۵۸۱۶
  • ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
جذب گردشگران سلامت به منظور ارزآوری در کشور به همت «پرشین هتل»
رئیس هیئت مدیره مجموعه گردشگری پرشین هتل بر تامین زیرساخت‌های لازم برای خدمات گردشگری داخلی و خارجی تاکید کرد و گفت: برای ارز آوری در کشور و ایجاد اشتغال، سعی کردیم شرایطی را فراهم کنیم تا بتوانیم گردشگران بسیاری را به ایران بیاوریم.

به گزارش شهرآرانیوز، احسان افضل زاده نائینی، رئیس هیئت مدیره مجموعه گردشگری پرشین هتل در نشست خبری این مجموعه که به همت مجموعه «نیک رسانه» برگزار شد، اظهار کرد: موسسه گردشگری پرشین هتل از سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان زمان شروع به فعالیت کرد. در ابتدا نوع فعالیت‌های مجموعه به صورت آفلاین بود و بلیط‌ها و معرفی‌نامه هتل‌ها به شکل کاغذی صادر می‌شد، اما در گذر زمان و با پیشرفت تکنولوژی تلاش کردیم که مشکلاتی از قبیل صف‌های طولانی فروش بلیط را رفع کنیم؛ بنابراین وب سایت پرشین هتل برای نخستین بار در مشهد راه اندازی شد.

او ادامه داد: در همین راستا مسافران و گردشگران می‌توانستند به صورت آنلاین هتل خود را رزرو کنند و حتی پس از اقامت در آن، نظر خود را در مورد هتل وخدمات آن در سایت به ثبت برسانند. این ویژگی، امکان انتخاب بهتر برای سایر مسافران را فراهم میکرد و آن‌ها با آگاهی بیشتر بر اساس نظرات موجود، هتل را انتخاب می‌کردند. کمی بعد، امکانات دقیق هتل‌ها، نوع خدماتی که ارائه می‌دهند، فاصله زمانی هتل با مکان‌های تفریحی و ... در سایت موجود افزوده شد.
افضل زاده نائینی با بیان اینکه حجم بیشتری رزرو گرفتیم تا نرخ‌های بهتر و تخفیفات بیشتری داشته باشیم، عنوان کرد: برای اینکه یک سفر راحت با قیمت مناسب برای گردشگران و زائران ایجاد کنیم، با هتل‌های موجود در سطح شهر مشهد، قرارداد بستیم تا بتوانیم با همکاری آن مجموعه‌ها نرخ‌های بهتری ارائه دهیم.

او تاکید کرد: مجموعه پرشین هتل بر پایه تولید دانش شروع به کار کرده است و در طول فعالیت خود سعی کرده تا مقاصد گردشگری که در ایران ناشناخته و یا کمتر شناخته شده بود را با تولید محتوا به خوبی معرفی کند تا مسافران با شناخت بهتری از مقاصد گردشگری، آن را انتخاب کنند و عازم سفر شوند. به همین دلیل مجموعه اطلاعات مختلف در مورد مقاصد گردشگری، جا‌های تفریحی و دیدنی کشور و شهر‌های مختلف را با استفاده از نیرو‌های نخبه و جوان جمع آوری کردیم و تمامی آن‌ها در وب سایت بارگذاری شدند.

خدمات تور را در کنار خدمات درمانی در اختیار گردشگران خارجی قرار دادیم

رئیس هیئت مدیره مجموعه گردشگری پرشین هتل گردشگری را یکی از شغل‌هایی دانست که اگر رونق پیدا کند، سبب اشتغال‌زایی می‌شود و عنوان کرد: گسترش و بهبود صنعت گردشگری در ایران از خروج ارز از کشور جلوگیری می‌کند، سفر‌های داخلی بیشتر می‌شود و مردم از نقاط داخل کشور نیز بازدید می‌کنند.

او به فعالیت مجموعه پرشین هتل در حوزه گردشگری سلامت اشاره کرد و گفت: به منظور ارزآوری در مملکت و ایجاد اشتغال در حوزه پزشکی، تاکنون گردشگران بسیاری را از افغانستان، کویت، آذربایجان، عراق، سوئد و انگلیس جذب کردیم و خدمات تور را در کنار خدمات درمانی در اختیارشان قرار دادیم. همچنین در دوران نقاهت آن‌ها خدمات پرستاری به طور کامل انجام شد.

افضل زاده نائینی با بیان اینکه حدود دو هزار نفر را طی دو سال گذشته در حوزه سلامت به ایران آوردیم و خدمات گردشگری برایشان فراهم کردیم، افزود: خدمات درمانی تخصصی و عمومی در اختیار این گردشگران قرار گرفت به طوریکه از ۲ هزار تا ۲۰ هزار دلار ارز آوری فقط در زمینه سلامت داشتند؛ در این راستا حداقل یکماه مدت اقامت گردشگران سلامت بوده و حداقل روزانه ۱۰۰ دلار در دوران نقاهت هزینه داشته اند.

او در ادامه گفت: در سایت‌های مشابه رزرو هتل، نرخ و ظرفیت آن به صورت آنلاین قابل مشاهده نیست، اما مجموعه ما پنلی را طراحی و فعال کرد که نرخ هتل و میزان ظرفیت آن را به صورت آنلاین در وبسایت به نمایش درمی آورد.

رئیس هیئت مدیره مجموعه گردشگری پرشین هتل خاطرنشان کرد: کم کم به این فکر افتادیم که زنجیره سفر تنها رزرو هتل نیست و حوزه رزرو تور هم اهمیت دارد؛ بنابراین بسته سفر شامل هتل و تور به هر مقصدی را به صورت آنلاین روی وبسایت قرار دادیم که قابلیت رزرو داشت. این وبسایت به صورت ۲۴ ساعته از تمام کسانی که خدمات دریافت کرده اند، پشتیبانی می‌کند. همچنین پشتیبان‌ها از هتل‌ها بازدید و خدمات آن‌ها را بررسی می‌کنند. حتی اگر نیاز باشد، برای پشتیبان‌ها شرایط اقامت رایگان در هتل فراهم میشود تا از خدمات به صورت دقیق استفاده کنند تا با اطلاعات کامل و دقیق بتوانند از گردشگران حمایت کنند.

جذب گردشگران سلامت به منظور ارزآوری در کشور به همت «پرشین هتل»

یکی از اهداف مهم ما حضور گردشگر خارجی در ایران است

او به نیازسنجی گردشگر توسط مجموعه اشاره کرد و ادامه داد: بعد از رزرو تور در ادامه زنجیره سفر، گردشگر نیاز دارد تا در مقصد گردشگری از خدمات استفاده کند و ما آژانس آسان گشت کیش را در این شهر فعال کردیم و وب سایت کیش لندیار فعال شد که غیر از رزرو هتل و تور، خدمات تفریحات و گردشگری در کیش است؛ دراین رابطه به قسمت‌های مختلف گردشگری کیش سامانه‌ای برای رزرو اختصاص دادیم تا صد درصد آنلاین تیکت تفریحات در اختیار گردشگران قرار گیرد.

افضل زاده نائینی با بیان اینکه یکی از مقاصد مهم گردشگری بحث استانبول هست، گفت: مجموعه پرشین هتل سعی کرد وب سایت تخصصی در زمینه رزرو هتل، تور و خدمات گردشگری استانبول تحت عنوان استانبول یار را راه اندازی کند تا به صورت تخصصی به گردشگر با تصاویر و محتوا‌های تصویری و نوشتاری خدمات ارائه دهد.

رئیس هیات مدیره موسسه گردشگری پرشین هتل ادامه داد: رزرو هتل‌های استانبول به صورت آنلاین و به صورت ریالی در اختیار گردشگرانی که قصد رفتن به این شهر را دارند گذاشتیم تا یکی دیگر از دغدغه‌های مسافران و گردشگران را کمتر کنیم؛ همچنین بسته‌های کامل سفر در اختیار مسافرین در آن مقصد گردشگری قرار داده می‌شود.

او با بیان اینکه یکی از اهداف مهم ما حضور گردشگر خارجی در ایران است، اظهار کرد: محتوا به صورت تصویری، ویدیویی و پادکست تولید شده و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردیم؛ همچنین با دفاتر فرهنگی ایران در کشور‌های مختلف همکاری کردیم تا مقاصد گردشگری زیادی که در ایران هست را معرفی کنیم.

افضل زاده نائینی به فعالیت ۷۰ نفر نیرو در مجموعه به صورت مستقیم اشاره کرد و ادامه داد: تعداد زیادی از نیرو‌ها نیز به شکل غیرمستقیم در هتل‌ها و اقامتگاه‌ها با ما همکاری دارند. همچنین کارکنان مجموعه پرشین هتل به زبان‌های انگلیسی، اردو، عربی، ترکی مسلط هستند تا بتوانند به مشتریان و گردشگران خدمات خوبی ارائه بدهند.

 

سلب مسئولیت: شهرآرانیوز صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->