صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

حساسیت بازی تیم ملی والیبال ایران و هلند به اوج رسید

  • کد خبر: ۱۲۳۴۹۲
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
  • ۱
صعود هشت تیم به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان قطعی شد و تیم ملی والیبال ایران تنها آسیایی حاضر در این جمع است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال در ادامه رقابت های قهرمانی جهان ساعت ۲۰ روز چهارشنبه نهم شهریور در آخرین مسابقه خود در مرحله مقدماتی و برای کسب صدرنشینی جدول گروه F به مصاف هلند خواهند رفت.
آرژانتینی‌ها با تحمل شکست دوم مقابل هلند، وضعیت مبهم تری برای صعود پیدا کردند. هیچ کس گمان نمی‌برد، تیم سوم المپیک با چند تغییر کوچک این چنین متزلزل شود.
تیم مارسلو مندز بعد از آن اشتباهات نابخشودنی برابر ایران، درست همانند بازی قبلی تنبیه شد و این در تازه در حالی بود که دو بر یک هم پیش بود! هلند برای بردن آرژانتین انگیزه قوی تری داشت.
تیم پیازا به رهبری نیمر عبدالعزیز که به تنهایی ۳۲ امتیاز گرفت، نمایشی بی نقص و کم اشتباه داشت و حتی با تیم لیگ ملت‌ها متفاوت بود.
در بازی با آرژانتین نیمر تنها نبود و اینسترا به همراه ترهورست و بقیه هم پا به پای آنان با جان و دل جنگیدند تا به بردی ارزشمند و تا حدودی دور از انتظار نائل آمدند.
هلند در جدول ۵ امتیازی شد و با برد قابل پیش بینی ایران برابر مصر، جدال سرگروهی دو تیم در بازی چهارشنبه شب به اوج حساسیت خود رسید. با خروج سوله و پوگلاخن انگاری آرژانتین نیمی از توان خود را از دست داده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زهرا‌مرادی
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
هلند‌برنده‌می‌شود