نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس ماجرای اخراج معاون حقوقی پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی ایتالیا و سوییس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان تلخ قهرمان مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود
سرخط خبرها

افشاردوست: زنان ایران اگر باهوش عمل می کردند شانس مدال داشتند

  • کد خبر: ۱۲۳۵۰۷
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
افشاردوست: زنان ایران اگر باهوش عمل می کردند شانس مدال داشتند
تیم ملی والیبال زنان ایران با شکست استرالیا در آخرین مسابقه خود به جایگاه هفتمی رقابت‌های کنفدراسیون والیبال زنان دست یافت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، محمود افشاردوست عضو کمیته کنترل مسابقات جام کنفدراسیون زنان آسیا که در دیدار نهایی این رقابت‌ها نیز به عنوان ناظر، نقش آفرینی می‌کند، سطح فنی این مسابقات را قابل قبول دانست و گفت: به لحاظ کلی و با توجه به سطح تیم‌های شرکت کننده، این مسابقات در سطح خوبی برگزار شد.
او در ادامه گفت: رقابت‌های جام کنفدراسیون زنان آسیا با حضور ۹ تیم در فیلیپین آغاز شد و چین و ژاپن در دیدار نهایی این رقابت‌ها به مصاف یکدیگر رفتند که من هم ناظر این بازی هستم.
وی تصریح کرد: قزاقستان هم قرار بود در این مسابقات شرکت کند که چند روز مانده به مسابقات انصراف داد و مرحله مقدماتی مسابقات با ۹ تیم در دو گروه پنج و چهار تیمی پیگیری شد.
کارشناس خبره هیات رئیسه فدراسیون والیبال درباره سطح فنی این مسابقات گفت: برای بررسی سطح مسابقات بایستی به ترکیب تیم‌ها دقت کنیم. طبیعی است که قهرمانی آسیا مهمترین مسابقات قاره آسیا است که تیم‌ها با ترکیب اصلی در آن شرکت می‌کنند و در جام کنفدراسیون آسیا، معمولا کشور‌ها با تیم‌های دوم و یا رده سنی جوانان خود برای کسب تجربه حاضر می‌شوند.
مدرس فدراسیون جهانی والیبال تصریح کرد: به لحاظ کلی و با توجه به سطح تیم‌های شرکت کننده، این مسابقات در سطح خوب و قابل قبولی برگزار شد. چین با تیم جوانان، ژاپن با تیم دوم خود و ویتنام با تیم اصلی در این مسابقات شرکت کرد و همگی والیبال خوبی به نمایش گذاشتند. تیم چین‌تایپه میانگین سنی ۲۴ سال داشت، اما والیبال خوبی ارائه کرد. به همین دلیل می‌گویم که به لحاظ کلی و با توجه به حضور این تیم‌ها، سطح مسابقات سطح بدی نبود و در حد قابل قبول است.
دبیرکل اسبق فدراسیون والیبال تاکید کرد: نگاه اغلب تیم‌ها به جام کنفدراسیون آسیا، نگاهی توسعه‌ای و فرصت دادن به تیم‌های دوم و جوانان برای کسب تجربه در میادین مهم و بین اللملی است. مثلا تایلند با تیمی به مانیل آمده بود که چند نفر در لیگ ملت‌ها بازی کرده بودند و چند نفر هم جوان برای کسب تجربه همراه آن‌ها بود. میانگین سنی این تیم بالا بود و نشان می‌داد که علاوه بر بازیکنان با تجربه، فدراسیون تایلند به جوانان نیز بها داده است تا در این مسابقات کسب تجربه کنند.
وی ادامه داد: در مجموع سطح مسابقات سطح خوبی بود. شرایط میزبانی هم در کشور فیلیپین خوب بود و فدراسیون و وزارت ورزش این کشور تلاش خود را برای میزبانی شایسته انجام داده بودند. مشکل خاصی در میزبانی نبود و در گزارش فنی‌ای که برای کنفدراسیون آسیا ارسال می‌کنم نیز میزبانی را قابل قبول ارزیابی خواهم کرد.
افشاردوست در ارزیابی عملکرد تیم ملی والیبال زنان ایران در این رقابت‌ها گفت: به طور کلی تیم ایران اگر باهوش‌تر عمل می‌کرد و در برخی از بازی‌ها از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده می‌کرد، شانس حضور در چهار تیم برتر و حتی کسب مدال را داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->