صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نشان عالی دومین جشنواره "روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی"، به پاس فعالیت‌های دبیرخانه پیوست رسانه‌ای به عنوان نخستین دبیرخانه فعال در شهرداری‌های کشور به مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد اهدا شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با حضور روابط عمومی سازمان‌ها و نهادها، وزارتخانه‌ها و شرکت‌های پیشرو در زمینه مسئولیت اجتماعی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

دبیرخانه پیوست رسانه‌ای از سال گذشته در شهرداری مشهد راه‌اندازی شده است. این دبیرخانه برای مسئولان و کارشناسان روابط عمومی در سازمان‌ها، معاونت‌ها و مناطق شهرداری مشهد دوره آموزشی پیوست نویسی برگزار و با تشکیل جلسات کارشناسی علاوه بر آسیب‌شناسی و فرصت‌کاوی در این زمینه برای شهرداری مشهد، پروژه پیوست‌نگاری را برای برخی پروژه‌های شهری را آغاز کرده است.

گفتنی است در این مراسم پس از سخنرانی "هوشمند سفیدی" دبیر جشنواره و رئیس خانه روابط عمومی ایران، پیام "تسکو سوقی هارا" رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی قرائت شد و پس از آن پروفسور "وی آن ویزر" رئیس انجمن بین‌المللی مسئولیت اجتماعی صنفی سخنرانی کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.