صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهرداری «قرارگاه جهادی مسکن» را تشکیل دهد

  • کد خبر: ۱۲۳۷۳۵
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: در پی فرمایشات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در خصوص مسأله مسکن، "قرارگاه جهادی مسکن" باید در شهرداری تشکیل شود.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید دبیریان در گفتگویی با بیان اینکه تامین مسکن استطاعت‌پذیر مطابق بند ۲۱ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها نیازمند ساز و کار اجرائی است، اظهارکرد: در پی فرمایشات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در خصوص مسأله مسکن، "قرارگاه جهادی مسکن" باید در شهرداری تشکیل شود.

وی افزود: برهمین اساس، شهرداری مشهد لازم است با تأسی از فرمایشات رهبر انقلاب به عنوان یک تکلیف، تمام قد به حوزه مسکن وارد شود و هر چه سریع‌تر قوانین و مصوباتی که در این باره نیاز دارد را در قالب لایحه به شورای شهر ارائه نماید تا شورای شهر نیز با قید فوریت تمام ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل تولید مسکن در شهرداری را برای رفع مشکلات موجود در همراهی با دولت، بسیج نماید.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: تمامی دستگاه‌هایی که ظرفیت لازم برای تولید مسکن از جمله زمین و امکانات دارند، می‌توانند برای تحقق فرامین رهبر انقلاب با همراهی شهرداری و به صورت مشارکتی در این اقدام جهادی سهیم و موجب رونق ظرفیت‌های در اختیار خود شده تا کمک شایانی به حل مشکلات مردم در این حوزه نمایند.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.