صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

محسن رضایی: شهید محمود کاوه شراره‌ آتشی در قلب دشمن بود

  • کد خبر: ۱۲۳۸۳۳
  • ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳
عصر امروز، سردار محسن رضایی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و معاون اقتصادی رئیس جمهوری، در مراسم بزرگداشت شهید محمود کاوه حضور یافت. این رویداد در بهشت رضا(ع) مشهد مقدس برگزار شد.

مهدی صبوری نیک|شهرآرانیوز، محسن رضایی دقایقی قبل در مراسم سی و ششمین سالگرد شهادت شهید محمود کاوه در بهشت رضا (ع) مشهد مقدس اظهار کرد:  باید یک کلمه درباره شهید کاوه، برادر عزیزم بگویم. ایشان یک شراره آتش در قلب دشمن بود که بسیار تهاجمی و با روحیه بود و شجاعت کم نظیری داشت. او چند ویژگی بسیار خاص داشت که اولا خیلی با ادب ،فردی متواضع و فروتن بود و سوم هم شجاع و عملیاتی و نترس بود.

معاون اقتصادی رییس جمهور بیان کرد: مادر شهید کاوه  نمونه مادرانی هستند که پرچم جمهوری اسلامی ایران را بالا نگه داشتند و در انتها  درود می فرستم بر مادران شهیدی که دیگر امروز در بین ما نیستند.

وی با بیان اینکه کلام حضرت امام حسین علیه السلام امروز راهگشای ما است، گفت: در اول انقلاب ادبیاتی وارد ایران شده بود و آن شامل کلمات همچون خواهر و برادر بود که در ایجاد روحیه و عواطف انسانی بسیار موثر بود و این کلمات از دل ارزش های انقلاب بیرون آمده بود.

معاون اقتصادی رییس جمهور بیان کرد: اینجا باید به نقش مادران اشاره کنم که چه مادرانی بودند که خودشان پیشانی بند به پیشانی فرزندشان می‌بستند و آن ها را راهی جبهه می کردند که مادر شهید  کاوه یکی از این ها بود که اگر  این مادران نبودند ایران شکست سختی می خورد.

رضایی بیان کرد: متاسفانه امروز در کشور ما ادیبات عامه تغییر کرده، دیگر شاهد کلماتی مخصوصا مادر و  پدر و خواهر و برادر نیستیم و  ادبیات دفاع مقدس ما کم رنگ شده است.

لازم به ذکر است در انتهای این مراسم معاون اقتصادی رئیس جمهوری و همرزم شهید محمود کاوه از مادر این شهید والا مقام تقدیر کرد.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.