صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تیم ملی والیبال با نتیجه سه بر یک در رقابت های قهرمانی جهان مقابل هلند متوقف شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال ایران بر خلاف تصورات ما، در مصاف دو باره با هلند در کمتر از دو ماه تن به شکستی مشابه دیگر داد که اصلا انتظار نمی‌رفت.
فقط امیدواریم که شوک این شکست باعث بیداری تیمی شود که با شعار می‌تواند، همانند هفته دوم به بعد لیگ ملت‌ها توانست، مایه غرور و سرور همگانی مردم شود.
انتطار این بود در مسابقات قهرمانی جهان با تغییرات رخ داده و با تقویت خط دفاعی با آمدن مجرد، تیمی را که متکی به فوق ستاره‌ای بنام " نیمر " و در کنارش هم تیمی‌های با انگیزه‌ای مثل توینسترا و هورست بودیم را لااقل این بار در بازی انتقامی به تلافی شکست بد قبلی، مغلوب کنیم که با بازی سردرگم و عجولانه محقق نشد.
در یک کلام در هیچ بخشی از بازی خوب نبودیم که قابل دفاع باشد، بخصوص ست چهارم که قدر برتری ۷ امتیازی ۱۳ بر ۶ را هم ندانستیم و همانند تیمی مبتدی، در دام پهن کرده حریف خود را گرفتار دیدیم!
نتیجه و تاوان این بازی بد هم، به جان خریدن سفری دیگر و از دست دادن بازی با اوکراین حریف آسانتر و به جایش انتخاب حریف نام آور و پرافتخار و باتجربه تری، چون برزیل بود که عبور از آن به آسانی نخواهد بود.
هنوز هم چیزی نه برای ایران و حتی تیم‌های دیگری مثل ما که اسیر اتفاقات و اشتباهات ناشی از غرور شده اند، تمام نشده است و به خود آمدن و پیروزی در مرحله یک هشتم نهایی، می‌تواند مقدمات هرچه نزدیک شدن به جمع ۸ و ۴ تیم دور پایانی باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
هرکس فقط نوک دماغش راببیندسرنوشتی بهترازاین نخواهدداشت.