صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

از صبح امروز شایعات مختلفی حول جدایی برانکو از تیم ملی عمان شنیده می‌شود و حتی برخی مدعی هستند او صحبت‌هایی با فدراسیون فوتبال ایران داشته است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، از صبح امروز اخبار مختلفی در خصوص جدایی برانکو ایوانکوویچ از تیم ملی عمان شنیده می‌شود و حتی برخی از رسانه‌ها مدعی شدند او با فدراسیون فوتبال ایران هم مذاکرات مثبتی داشته و شاید جانشین اسکوچیچ شود.

در نهایت بازار شایعات آنقدر داغ و جدی شد که فدراسیون فوتبال عمان نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. فدراسیون فوتبال عمان در اکانت توییتری خود نوشت: طی امروز و فردا، برانکو برای مشاهده دو دیدار از هفته سوم لیگ عمان میان تیم‌های عمان کلاب و الرستاق و همچنین مسابقه بین السویق و النصر در استادیوم حضور پیدا خواهد کرد تا این دیدار‌ها را از نزدیک به تماشا بنشیند.

سپس هفته آینده برای برگزاری یک اردوی داخلی، اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی عمان از سوی برانکو اعلام خواهد شد تا این تیم در یک تورنمنت بین المللی در اردن حضور پیدا کند.

تیم ملی عمان در تاریخ ۱۸ سپتامبر راهی اردن می‌شود و در تاریخ ۲۳ سپتامبر به مصاف عراق می‌رود. بازی دوم نیز در تاریخ ۲۶ سپتامبر برگزار خواهد شد.

به این ترتیب به نظر می رسد با توجه به قرارداد برانکو با فدراسیون عمان، بحث جدایی او صرفا یک شیطنت رسانه‌ای بوده و قرار نیست چنین اتفاقی رخ دهد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.