نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

دفاع عجیب جواد خیابانی از هرج و مرج در مراسم رونمایی از جام جهانی!

  • کد خبر: ۱۲۳۸۴۲
  • ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸
دفاع عجیب جواد خیابانی از هرج و مرج در مراسم رونمایی از جام جهانی!
جواد خیابانی با انتشار یک بیانیه در خصوص هرج و مرج در مراسم رونمایی از جام جهانی صحبت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، هرج‌و‌مرج ناخوشایند امروز در مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی آن هم در حضور نمایندگان فیفا و میهمانان مختلف به تیتر یک اخبار رسانه‌های ورزشی کشور تبدیل شد.
در این بین عده‌ای معتقد بودند جواد خیابانی، مجری این مراسم یکی از مقصران این بی‌نظمی‌ها بود. گزارشگر باسابقه فوتبال ایران حالا در مقام پاسخ برآمده و با در اختیار گذاشتن یک متن دفاعیه‌گونه، نسبت به اتفاقات و تحلیل‌های پس از آن واکنش نشان داده که در ادامه آن را بدون کم‌و‌کاست می‌خوانید.

آنچه در برنامه رونمایی از جام جهانی دیده شد به نظر من بسیار خوب بود. گروهی از خبرنگاران عزیز و پیشکسوت فرهنگ و ادب، چون آقای زمان آبادی و احسان محمدی بسیار تلاش کردند تا همه کار‌ها منظم باشد و خیلی هم منظم بود. لطفا کل مراسم را ببینید نه فقط چند دقیقه بعد از اتمام آن را، چون کل مراسم حدود ۱۵۰ دقیقه طول کشید از ابتدا تا انتهای مراسم کمترین بی نظمی وجود نداشت. اینکه خبر چنین منتشر می‌شود که مراسم بی نظم بوده هرگز درست نیست وقتی رونمایی از جام جهانی که آخرین بخش برنامه بود به اتمام رسید مردم و حاضران در سالن برای عکس گرفتن روی استیج آمدند. خب البته خیلی بهتر می‌شد که منطم‌تر می‌آمدند، اما اسمش بی‌نظمی نیست. این اسمش عشق به ورزش و فوتبال و جام جهانی است.


همه جای دنیا همین اتفاقات می‌افتد. نماینده فیفا خودش به احسان محمدی عزیزم گفته که ما این شور ملی را درک می‌کنیم و تقریبا همه جا این اتفاق می‌افتد.
خبرنگاران عزیز وظیفه خود را انجام می‌دهند ... درست هم هست، اما جلوی عشق مردم را نمی‌شود گرفت. من هم دلم می‌خواست عکس می‌گرفتم، اما نشد.
شما دوست ندارید با جام جهانی عکس داشته باشید؟
در بین ۸۰ میلیون ایرانی کسی هست که دلش نخواهد با جام جهانی عکس بگیرد؟
باز هم تاکید می‌کنم که بله و موافقم که کاش همان لحظات آخر مراسم هم منظم می‌شد، اما فقط نباید بدی‌ها را دید ... ما به وقتش منظم هم بوده ایم ... و کاش عادت نکنیم فقط تلخی‌ها و بدی‌ها را سوژه کنیم. آیا همین‌که در این برنامه ده‌ها پیر مرد موی سفید کرده از فوتبال ایران مورد تجلیل قرار گرفتند خوشحال کننده نبود؟
مراسم حدود سه ساعت بود خیلی هم منظم و باشکوه ... ده دقیقه هم آخرش وقتی کنداکتور اصلی تمام شد کمی هم از نظم اصلی افتاده شد. این اتفاق در وسط مراسم نبود در پایان مراسم بود... این شور ملی و احساس به ورزش، فوتبال و جام جهانی را به بی نظمی و بی فرهنگی تشبیه نکنیم این معجزه فوتبال بود ...

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->